Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Revisa’t la memòria a Fundació ACE

Amb l’objectiu de sensibilitzar la població sobre la importància de la memòria, aquest dijous tindrà lloc a la Unitat de Diagnòstic la Jornada mensual de Portes Obertes.

Si ens mirem la tensió, el colesterol i el sucre… Per què no la memòria?

Des de l’any 2008 hem integrat a la nostra agenda les Jornades de Portes Obertes per valorar la memòria. En elles oferim gratuïtament, a les persones majors de 55 anys, la possibilitat de fer-se una valoració de la memòria, el llenguatge i altres funcions cognitives a través d’una bateria neuropsicològica. La mateixa bateria que utilitzem en el procés de diagnòstic i que administren els nostres professionals: neuròlegs, neuropsicòlegs i psicòlegs. Aquestes jornades es realitzen cada segon dijous de mes, a la Unitat de Diagnòstic.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és conscienciar la població aparentment sana a nivell cognitiu que és important conèixer el seu rendiment mental i, en cas que tinguin queixes de memòria subjectives o deteriorament cognitiu, es pugui detectar tenint en compte la importància de la prevenció i del diagnòstic precoç.

alzheimer-jornades-portes-obertes