Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

“Savis. El compromís d’una generació” – Fundació ACE

“Savis. El compromís d’una generació”

El periodista Josep Puigbó presenta el proper 13 d’octubre el llibre del programa Savis de Tv3. El llibre és un recull de les entrevistes emeses, entre les quals es pot trobar la de la Dra. Mercè Boada. L’esdeveniment tindrà lloc a les 19:00 del vespre a la Casa del Llibre de Rambla Catalunya i comptarà amb la presència de Núria Solé, conductora d’Els Matins de Tv3.

Puigbó, fundador de l’agència de comunicació UNDATIA, ha mostrat repetidament el seu compromís amb la tasca realitzada per la Fundació ACE. Ha participat en diverses campanyes contra l’Alzheimer, per exemple, així com en la recent Nit de l’Alzheimer; un acte benèfic al Castell de Peralada, que ell mateix va conduir, per recaptar fons per un projecte de la Fundació.

presentacio-llibre-savis