Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

El segon Seminari del Programa Estimul’Art ja té data

seminario seminari Estimulart

EEl segon Seminari del programa Estimul’Art tindrà lloc el proper dissabte 23 de maig. Ha estat organitzat conjuntament per Fundació ACE, el Museu Frederic Marès, el Museu d’Història de Barcelona i l’ESMUC. L’objectiu és mostrar com la bellesa i el coneixement estimulen les emocions de les persones amb Alzheimer i altres malalties que afecten les capacitats cognitives.

El programa Estimul’Art, una iniciativa que Fundació ACE va posar en marxa el 2014, ja compta amb 5 entitats que són col·laboradores estables. En 2017, per exemple, s’ha incorporat el museu de les Arts Escèniques de Catalunya que ha organitzat, per ara, dues visites per a les persones afectades de demència. La iniciativa realitza un seguiment científic-mèdic rigorós per millorar les propostes que les diferents entitats poden oferir. El seu objectiu final és que els usuaris puguin gaudir de l’experiència i alhora estimular la seva memòria tant històrica com emocional.

L’assistència és gratuita fins a completar l’aforment. El programa del seminari està disponible per descarregar aquí.