Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Un matí d’orquestra

El dia 4 de març pacients i familiars del Centre de Dia i de l’Hospital de Dia de Fundació ACE es desplaçaran a l’Auditori per tal de poder gaudir d’un matí envoltats de música. Primer podran presenciar un petit concert, a càrrec dels alumnes de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), després podran seguir una part de l’assaig de l’Orquestra Ciutat de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), amb les Danses simfòniques de Rakhmàninov. Per últim, participaran en un taller musical a càrrec d’un musicoterapeuta.

Es tracta d’una jornada en què pacients i familiars podran viure de la manera més propera la música en viu. Aquesta iniciativa de l’Auditori està sostinguda econòmicament en part per La Caixa i pretén apropar la música, les exposicions, el teatre i la dansa a col·lectius que normalment no hi tenen accés.apropacultura