Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Amor i memòria: el vídeo de l’acte dels 25 anys

El vídeo reflecteix l’ambient que es va viure el passat 4 d’abril. A l’Auditori AXA, Fundació ACE va convocar i va organitzar l’acte celebració dels 25 anys del Centre de Dia. La presentació va anar a càrrec del periodista Josep Puigbó i les entrevistes es van intercalar amb actuacions de Grup Folk Montjuïc, la pianista Chiaki Shima i el prestigiós humorista Jordi LP.

L’acte va tenir dues entrevistes centrals que van capitalitzar gran part del temps. La primera amb els fundadors de l’entitat, la Dra. Mercè Boada i el Sr. Lluís Tárraga. Ells van fer un recorregut per la història del Centre i de la Fundació, explicant les dificultats que hi havia a l’inici i el que ha canviat l’entorn i la percepció de la demència en 25 anys. La segona entrevista va ser amb un representant de les famílies, els pacients i els gerocultors d’ACE.

Tant els assistents a la gala com els que van participar activament en ella s’han posat en contacte amb l’organització per felicitar-los per l’excel·lent resultat de l’acte.

Vídeo de Mermelada Producciones