Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Vine a sopar amb nosaltres al Palacio del Flamenco

El proper dijous 10 de desembre se celebrarà a les 21:45h al Palacio del Flamenco de Barcelona(c/Balmes 139) un sopar per recaptar fons per a la recerca sobre l’Alzheimer.

Si ens vol acompanyar pot escriure un email a regalamemoria@fundacioace.com per informar-se’n del donatiu.

D’acord amb la legislació vigent, les persones físiques i les persones jurídiques tenen dret a una deducció a l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques i a l’Impost de societats respectivament (per a més informació www.fundacioace.com).

“M’esforçaré encara més per a continuar amb aquesta investigació, una investigació que confio que no serà merament especulativa, sinò d’empenta suficient per a inspirar l’agradable esperança de que es converteixi en quelcom de benefici per a la humanitat.”

Edward Jenner