Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 130 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2019.

mostres genètiques a la col·lecció.

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.

Fundació ACE promou les revisions gratuïtes de memòria a través de videotrucada

03/06/2020
Fundació ACE ha habilitat un servei telemàtic de revisió gratuïta de la memòria. L'organització ja ha revisat gratuïtament la memòria de més de 3.500 persones en les seves instal·lacions.

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona