Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 120 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2018.

mostres genètiques a la col·lecció.

Activitats i propostes per al confinament

08/04/2020
Activitats i propostes per al confinament. La pandèmia de coronavirus ha generat que moltes entitats i companyies alliberin els seus continguts gratuïtament per incentivar al confinament i per fer-lo més suportable a la gent gran.

Fundació ACE obre la primera línia telefònica per a cuidadors de persones amb Alzheimer durant el confinament

16/04/2020
Davant la situació generada arran del coronavirus SARS-COV-2, Fundació ACE posa a disposició de la societat una línia telefònica d’informació i assessorament per a cuidadors i cuidadores de persones amb Alzheimer.

10 consells per al benestar de les persones amb demència durant el confinament

23/03/2020
Davant la situació generada arran del coronavirus SARS-COV-2, és rellevant parar atenció a les persones amb demència o Alzheimer, ja que la rutina que solen tenir i que els permet funcionar amb certa autonomia el màxim temps, s'ha interromput.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona