Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 120 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2018.

mostres genètiques a la col·lecció.

Sonia Moreno, genetista a Fundació ACE, presenta la seva tesi doctoral

02/12/2019
La genetista Sonia Moreno, investigadora de Fundació ACE, va presentar aquest divendres 29 de novembre la seva tesi doctoral sobre genètica en l’àmbit de l’Alzheimer a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

L’equip de recerca de Fundació ACE, reconegut amb set beques per a la recerca de l’Alzheimer i altres demències

02/12/2019
L'equip de professionals de la Unitat de Recerca de Fundació ACE ha estat reconegut amb set ajudes públiques per a la recerca de la demència que ascendeixen a un total de 616.000 euros.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona