Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

12/09/2019
Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb els projectes de recerca de Fundació ACE.

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.

Salta, balla i ‘Mou-te per l’Alzheimer’ a Les Corts

17/09/2019
Fundació ACE organitza la jornada ‘Mou-te per l'Alzheimer’ amb actuacions de música, ball i animació al districte de Les Corts de Barcelona. L’acte tindrà lloc el 21 de setembre a les 10 hores als Jardins de Magalí.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona