Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 120 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2018.

mostres genètiques a la col·lecció.

Mirades des del lideratge femení

13/11/2019
La Dra. Mercè Boada va participar ahir en la sessió “Mirades des del lideratge femení. Dones que inspiren” que va comptar amb una taula rodona de dones rellevants en l'àmbit de la salut a nivell estatal.

Presentem dos pòsters al Congrés Mundial d'Hospitals d'Oman

07/11/2019
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, i la Dra. Alba Benaque, directora general de l'entitat, presenten dos pòsters en el marc del 43è Congrés Mundial d'Hospitals que se celebra a Muscat (Oman) del 6 al 9 de novembre.

Entrevista amb el Dr. Kennenth Kosic

12/11/2019
El Dr. Kenneth Kosik, és un referent internacional en la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació en malalties neurodegeneratives com l'Alzheimer i altres tipus de demències.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona