Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 120 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2018.

mostres genètiques a la col·lecció.

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Mor l'actor Kirk Douglas, un gran suport per a les persones amb Alzheimer

06/02/2020
Fundació ACE s'uneix a les condolences a la família del conegut actor Kirk Douglas, que ha mort a l'edat de 103 anys. Des de Fundació ACE volem destacar la que potser sigui la part menys coneguda del seu llegat: el suport personal i econòmic que va donar

La doctora Laiene Olabarrieta presenta el seu estudi sobre la fluïdesa verbal entre persones bilingües a Fundació ACE

11/02/2020
“Estudi de la fluïdesa fonològica, semàntica i d'acció en subjectes bilingües basc/espanyol i català/espanyol” és el títol de la tesi de la Doctora en Psicologia Laiene Olabarrieta, les conclusions de la qual ha presentat avui a Fundació ACE.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona