Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Conferències pel Dia Mundial de l’Alzheimer 2016

Dia Mundial de l’Alzheimer 2016: conferències informatives

Com cada any, amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, Fundació ACE prepara diverses activitats al voltant de les seves funcions de sensibilització i formació. La jornada d’enguany, el 21 de setembre, hi haurà dues conferències sobre la malaltia destinades a tots els públics, per conscienciar sobre la malaltia.

El dia 21 a les 16:00 serà al EAP de C/ Numància, a Barcelona. La xerrada la conduirà la neuròloga Silvia Gil, de l’equip de la Unitat de Diagnòstic de la Fundació, i portarà per títol “Queixes de memòria: fins on ens hem de preocupar?“. El mateix dia a les 18:00, la Cap Clínic Isabel Hernàndez participarà en una taula rodona a la Casa de Cultura de Sant Cugat del Vallès. La taula porta per nom “Investigació, herència, tractaments i ètica en el cuidar“.

Descarrega la informació sobre les conferències del Dia Mundial de l’Alzheimer

Deixa un comentari