Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE celebra el primer Update en Alzheimer

Fundació ACE juntament amb el laboratori eslovè Krka ha organitzat el primer Update en Alzheimer. Aquesta jornada es planteja com una breu actualització dels últims avenços en Alzheimer i demències i es destina als professionals de l’atenció primària. L’esdeviment ha tingut lloc a la Reial Acadèmia de la Medicina, al barri de la Boqueria de Barcelona, en un entorn històricament vinculat a la medicina.

La sala Pere Gimbernat ha acollit prop de 30 metges de l’atenció primària que han volgut participar, juntament amb el personal mèdic de Fundació ACE, en un col·loqui constructiu. Els temes que més diàleg han generat han estat les noves vies de la recerca i, sobre tot, la detecció precoç.

Deixa un comentari