Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

IN MEMORIAM SRA. MONTSERRAT TRUETA

La Presidenta i fundadora de la Fundació Catalana de Síndrome de Down, Sra. Montserrat Trueta Llacuna, va morir el passat 5 de maig.

La Sra. Trueta, era filla del Dr. Josep Trueta, i va fundar el 1984, conjuntament amb el seu espòs, el Sr. Ramon Trias Fargas, l’esmentada Fundació per tal de millorar la sensibilització, el diagnòstic, el tractament i la recerca sobre la Síndrome de Down.

La Fundació Catalana Síndrome de Down és avui un centre de referencia pel que fa a la inclusió social de les persones amb aquesta patologia, i també respecte de les persones amb altres discapacitats intel·lectuals.

El 1992 li fou concedida la Creu de Sant Jordi i el 2006 la medalla d’honor del Parlament de Catalunya.

El Patronat, la direcció i el personal de Fundació ACE volem expressar el més sincer condol pel seu traspàs i ens unim al dolor de la seva família. Sempre li estarem agraïts per la seva vocació de servei i per liderar la Fundació Catalana Síndrome de Down, amb la qual la nostra Fundació ha tingut l’oportunitat de col·laborar.

Deixa un comentari