Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació Víctor Grífols i Lucas organitza una jornada sobre nous escenaris i recerca clínica

El XI Cicle de Conferències Josep Egozcue organitzat per la Fundació Víctor Grífols i Lucas, tindrà lloc els dies 13 i 14 de juny de 2018 al CaixaForum.

En l’edició d’enguany, se celebrarà la conferència del Dr. Emanuel Ezequiel, catedràtic d’Ètica mèdica, sobre escenaris de futur el primer dia seguida d’un col·loqui i un refrigeri. El dia, el Dr. Ezequiel obrirà de nou la sessió parlant d’ètica i recerca, seguidament hi haurà un col·loqui i finalment una taula rodona titulada “La recerca biomèdica a casa nostra”. Hi participaran:

• Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE.
  • Victòria Camps, presidenta de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.
  • Bonaventura Clotet, director de l’Irsicaixa i Cap de Servei d’Infeccioses de l’Hospital Universitari “Germans Trias i Pujol” de Badalona.
  • Manel Esteller, director del Programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL).
  • Emanuel Ezequiel, catedràtic d’Ètica Mèdica i Política Sanitària de la Universitat de Pennsilvània.
  • Pere Ibern, investigador del Centre de Recerca en Economia i Salut de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (UPF).
  • Joan MV Pons, coordinador científic de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries (Aquas).
  • Núria Terribas, directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.

Consultar el programa.

Inscriure’s.