Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

La 3a Nit de l’Alzheimer apropa el món de la recerca a la societat

La 3a Nit de l’Alzheimer apropa el mundo de la recerca a la societat

Un any més, la Nit de l’Alzheimer es va donar cita ahir al vespre en el marc del Festival Castell de Peralada per celebrar la seva tercera edició. Durant la vetllada es van aplegar més de 100 persones entre les que destaquen personalitats com Samanta Villar, Cristina Brondo, Josep Puigbó, Carla Hinojosa i Albert Bufill.

Aquesta iniciativa, organitzada per Fundació ACE i Fundació Castell de Peralada, destinarà els recursos recaptats a ampliar el projecte FACEHBI, un estudi pioner a l’Estat, que fa un seguiment mèdic periòdic a 200 voluntaris sans. Recentment, s’ han donat a conèixer els primers resultats constatats de l’estudi, amb els quals s’ha demostrat que es podrà preveure el risc de desenvolupar malalties vasculars, neurodegeneratives i pròpies de l’edat, susceptibles de produir demència en persones sanes.

D’altra banda, en el transcurs de la Nit de l’Alzheimer, Fundació ACE ha presentat el nou vídeo de la campanya Regala Memòria 2018 que s’estrenarà oficialment en el Dia Mundial de l’Alzheimer.

A més del suport de Fundació Castell de Peralada, l’acte ha comptat amb el patrocini d’empreses privades com ara TRAM, Abertis, Frimercat, El Col·legi de Metges de Girona, l’Ara o el Diari de Girona.

Deixa un comentari