Col·labora:
La Nit de l'Alzheimer

Com participar:

PACK COMPLET

Sopar còctel + assistència premium:

FILA 0

Per a no assistents a la gala solidària, és possible participar a partir de:

Per fer efectiva la seva aportació pot fer-ho

a través de la nostra web amb tarjeta de crèdit (faci clic aquí)

o mitjançant una transferència a

CAIXABANK  ES49 2100 0555 3602 0230 9562

a nom de Fundació ACE. Institut Català de Neurociències Aplicades en concepte de Nit de l’Alzheimer.  Si us plau, enviï el nom del titular de la reserva, el número d'entrades i el comprovant a regalamemoria@fundacioace.org

La Nit de l’Alzheimer

La Nit de l’Alzheimer és una iniciativa solidària nascuda el 2016, gràcies a la col·laboració amb Fundació Castell de Peralada, amb la vocació d’esdevenir el punt de trobada anual entre el conjunt de la societat i la comunitat científica.

L’objectiu d’aquest sopar solidari, que aquest any arriba a la seva quarta edició, és donar veu a les activitats de prevenció, tractament i recerca sobre l’Alzheimer i sensibilitzar la societat sobre la necessitat d’invertir en investigació per avançar en la lluita contra la malaltia.

La nova edició de la Nit de l’Alzheimer se celebrarà el 26 de setembre de 2019 i, per primera vegada, serà a Barcelona, al Mimosa Garden del Mandarin Oriental Hotel. Un entorn únic que farà de l’ocasió una nit màgica!

Serà una vetllada plena de música i espectacle amb actuacions musicals, humor, sortejos i la presentació en exclusiva el vídeo del Dia Mundial de l’Alzheimer 2019 de Fundació ACE. Tot un conjunt d’experiències que faran de La Nit de l’Alzheimer una vivència especial i enriquidora enmig de l’oasi urbà.

El projecte FACEHBI

Els beneficis aconseguits amb la venda de les entrades es destinaran al projecte FACEHBI (Fundació ACE Healthy Brain Initiative), un estudi que realitza un seguiment mèdic a persones clínicament sanes però que perceben pèrdues de memòria.

L’objectiu d’aquest estudi és investigar i definir quina és la relació entre aquestes pèrdues cognitives subjectives i el possible desenvolupament posterior de la malaltia.

El valor d’aquest estudi rau en la col·laboració de 200 voluntaris de més de 50 anys que, malgrat no patir una malaltia cognitiva diagnosticada, se sotmeten anualment a un seguit de proves mèdiques (proves de memòria, analítiques de sang, ressonàncies magnètiques, etc.) per tal d’avançar en la recerca.