Col·labora:
La Nit de l'Alzheimer

Com participar:

PACK COMPLET

Assistència i possibilitat de compra de tickets del sorteig:

Compra ara la teva entrada

FILA 0

Per a no assistents a la gala solidària, és possible participar a partir de:

Col·labora

Per fer efectiva la seva aportació pot fer-ho

a través de la nostra web amb tarjeta de crèdit (faci clic aquí)

o mitjançant una transferència a

CAIXABANK  ES49 2100 0555 3602 0230 9562

a nom de Fundació ACE. Institut Català de Neurociències Aplicades en concepte de Nit de l’Alzheimer.  Si us plau, enviï el nom del titular de la reserva, el número d'entrades i el comprovant a regalamemoria@fundacioace.org

La Nit de l’Alzheimer

La Nit de l’Alzheimer és una iniciativa solidària nascuda el 2015, gràcies a la col·laboració amb Fundació Castell de Peralada, amb la vocació d’esdevenir el punt de trobada anual entre el conjunt de la societat i la comunitat científica.

L’objectiu d’aquest sopar solidari, que aquest any arriba a la seva cinquena edició, és donar veu a les activitats de prevenció, tractament i recerca sobre l’Alzheimer i sensibilitzar la societat sobre la necessitat d’invertir en investigació per avançar en la lluita contra la malaltia.

La nova edició de la Nit de l’Alzheimer se celebrarà el 2 de desembre a partir de les 19h i, per primera vegada, tindrà lloc de forma telemàtica.

Serà una vetllada plena de música i espectacle amb actuacions musicals, humor, sortejos i moltes sorpreses. Tot un conjunt d’experiències que faran de La Nit de l’Alzheimer una vivència especial i enriquidora.

Els beneficis es destinaran al projecte ACEHealth

La pandèmia del COVID-19 ha fet evident la necessitat de transformar l’atenció de les persones vulnerables. Des de Fundació ACE volem garantir la millor qualitat assistencial i seguiment a aquest col·lectiu per minimitzar els riscos i donar suport adequat als cuidadors i familiars.

El projecte ACEhealth consisteix en desenvolupar i implementar una plataforma online que permeti oferir una atenció integral a les persones amb deteriorament cognitiu o demència.

Aquesta plataforma recollirà els aspectes fonamentals de l’atenció al pacient: les visites de diagnòstic, el seguiment i el pla d’intervenció terapèutica individualitzat.

Amb la plataforma ACEhealth en marxa, pacients i cuidadors disposaran d’una eina de contacte amb un equip multidisciplinari amb més de 25 anys d’experiència en el diagnòstic, investigació i tractament de la demència. Més informació sobre el projecte.