Sensibilització

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.

Gran assistència prevista per la IV edició de La Nit de L’Alzheimer

20/09/2019Sensibilització
Més de 120 persones participaran a la IV edició de Nit de l’Alzheimer que tindrà lloc el proper 26 de setembre al Mimosa Garden de l’Hotel Mandarin Oriental de Barcelona.

Salta, balla i ‘Mou-te per l’Alzheimer’ a Les Corts

17/09/2019Sensibilització
Fundació ACE organitza la jornada ‘Mou-te per l'Alzheimer’ amb actuacions de música, ball i animació al districte de Les Corts de Barcelona. L’acte tindrà lloc el 21 de setembre a les 10 hores als Jardins de Magalí.

Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

12/09/2019Sensibilització
Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb els projectes de recerca de Fundació ACE.

La Nit de l'Alzheimer 2019: quarta edició

12/09/2019Sensibilització
Barcelona acollirà per primera vegada el proper 26 de setembre la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer que organitza Fundació ACE. L'esdeveniment busca combinar solidaritat amb una experiència gastronòmica i cultural per la lluita contra l'Alzheimer.

Jornada ‘Mou-te per l’Alzheimer’ pel Dia Mundial de la malaltia el 2019

10/09/2019Notícies
Fundació ACE celebra l’acte ‘Mou-te per l’Alzheimer’ amb activitats lúdiques i participatives per a tota la família. La jornada inclou activitats de ball, música i animació que es desenvoluparà entre les 10 i les 14 hores del 21 del setembre.