Sensibilització

Gastronomia, activitats a l’aire lliure, exercici... gaudim d’aquesta Setmana Santa!

31/03/2021
Enguany, com en l’anterior, hem de cuidar-nos per protegir els nostres éssers estimats que per la seva edat i la seva patologia són persones de risc, però no hem de mantenir-nos aïllats del que succeeix aquests dies festius.

31/03/2021Sensibilització

Més de 60 cuidadors participen en una sessió online sobre exercici terapeutic

25/03/2021Formació
Marta Bisbe, coordinadora de la Unitat de Fisioteràpia de Fundació ACE, i Roger Arbós, fisioterapeuta de la Unitat d’Atenció Diürna, han explicat els beneficis de l’exercici terapèutic en la millora de les funcions cognitives.

Vota per la campanya “Regala Memòria” als Premis d’Internet 2021

25/03/2021RSC
La campanya de Fundació ACE “Regala Memòria 2020” ha estat nominada en la categoria Publicitat online – acció social en la XXVI edició dels Premis d’Internet.

6 motius pels que iniciar un diagnòstic d’Alzheimer a Fundació ACE

22/03/2021Sensibilització
No hi ha un moment oportú per afrontar un diagnòstic de demència o d’Alzheimer, però en fer-ho és de vital importància comptar amb un equip mèdic de primer nivell, capaç d’acompanyar i de respondre els dubtes i reptes.

BLOG | L'ictus i les seves conseqüències

17/03/2021Sensibilització
Una de les patologies neurològiques més freqüents i que major impacte té en la població és l’ictus o malaltia cerebrovascular. Per fer-nos una idea de la seva freqüència, es diu que a Espanya es produeix un ictus cada 6 minuts.