Atenció i tractament

10 consells per al benestar de les persones amb demència durant el confinament

23/03/2020
Davant la situació generada arran del coronavirus SARS-COV-2, és rellevant parar atenció a les persones amb demència o Alzheimer, ja que la rutina que solen tenir i que els permet funcionar amb certa autonomia el màxim temps, s'ha interromput.

L'adéu al Dr. Manuel Sarasa, referent en la recerca de l'Alzheimer

27/05/2020Recerca
El Dr. Sarasa va ser fundador científic de la companyia biotecnològica Araclon Biotech, ha mort després d'una llarga malaltia. La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha volgut recordar amb un sentit i personal comunicat en el...

Webinar sobre vulnerabilitat i resiliència col·lectives des de la perspectiva de l'atenció social

27/05/2020Formació
Dimarts que ve 2 de juny a les 16.30h Fundació ACE acollirà un webinar d'1 hora sobre la vulnerabilitat col·lectiva i la resiliència col·lectiva des de la perspectiva de l'assistència social en temps de COVID-19.

La Unitat d'Assajos Clínics reprèn l'activitat presencial

26/05/2020Recerca
La Unitat d'Assajos Clínics de Fundació ACE torna a rebre presencialment als participants dels estudis actius. La recuperació de l'activitat compleix estrictament tots els criteris de seguretat i prevenció.

El coronavirus marca un abans i un després en els assajos clínics

21/05/2020Recerca
La doctora Mercè Boada ha afirmat que la pandèmia del coronavirus ha marcat un abans i un després en el camp dels assajos clínics en particular i en la manera d'entendre la medicina en general.

Música des de casa durant la pandèmia pel COVID-19

07/05/2020Atenció i tractament
La música i el ball juguen un paper indiscutible en el benestar emocional de les persones. Conscients d’aquest valor essencial de la música, diverses entitats han posat en marxa propostes per fer arribar la música als domicilis a través d’internet.