Atenció i tractament

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.

La Unitat d'Atenció Diürna tanca davant els rebrots de COVID-19

30/07/2020Atenció i tractament
A partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Fundació ACE presenta 5 pòsters científics i 3 comunicacions orals a l’AAIC 2020

28/07/2020Recerca
Com cada any, els experts de Fundació ACE tornen a estar presents a l'Alzheimer’s Association International Conference 2020 (AAIC), que en aquesta edició se celebra de manera virtual i sense cost entre els dies 27 i 31 de juliol.

Neuroimage: Clinical publica l'últim article de Carla Abdelnour sobre demència amb cossos de Lewy

23/07/2020Recerca
La prestigiosa revista científica Neuroimage: Clinical acaba de publicar on line l'article titulat “L'efecte combinat dels biomarcadors de β-amiloide i tau en l'atròfia cerebral en la demència amb cossos de Lewy” signat per Carla Abdelnour.

21/07/2020Atenció i tractament

Un llibre, el millor regal per estimular la ment aquest estiu

16/07/2020Atenció i tractament
Un llibre, o més d’un, pot ser el regal perfecte per aquest estiu, més quan aquest atípic 2020 ha obligat a ajornar la diada de Sant Jordi a Catalunya a conseqüència de la COVID-19, que ha passat del 23 d’abril a celebrar-se el proper dijous 23 de juliol.