Ace:

Sensibilització

La Dra. Boada rep el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària

24/11/2022
La Dra. Mercè Boada ha estat guardonada amb el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària, per la seva aportació i lideratge científic i social al camp de la malaltia d'Alzheimer.

Ace Alzheimer Center Barcelona; nou membre de NANOMED Spain

30/11/2022Recerca
El Comitè Coordinador de NANOMED Spain, organització de referència a Espanya en estudis de nanomedicina, ha acceptat la sol·licitud d’afiliació d’Ace Alzheimer Center Barcelona, que passa a formar part de la plataforma en qualitat de centre de recerca.

La Dra. Vanesa Pytel participa al debat anual de FIATC Residències

28/11/2022Sensibilització
El debat d'aquest any s'ha centrat en les “Eines professionals d'atenció a persones amb deteriorament cognitiu”.

La Dra. Boada rep el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària

24/11/2022Sensibilització

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de La Fundació DomusVi

23/11/2022Sensibilització
La Fundació DomusVi ha lliurat una donació de 10.000€ a Ace Alzheimer Center Barcelona, que es destinarà a un projecte d'estimulació cognitiva a través de la realitat virtual

Blog | Què passa quan perdem el cromosoma Y?

22/11/2022Recerca
La pèrdua del cromosoma Y (mLOY) és freqüent entre homes majors de 65 anys i es relaciona amb un risc més gran d'Alzheimer i progressió de la malaltia més ràpida.