Ace:

Recerca

La Dra. Mercè Boada, premi Alzheimer de la Societat Espanyola de Neurologia

27/09/2021
la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona, va ser guardonada amb el premi Alzheimer atorgat per la Societat Espanyola de Neurologia per la seva aportació i lideratge científic i social en el camp de l'Alzheimer.

Regala memòria a través de Bizum

26/10/2021Sensibilització
Ace Alzheimer Center Barcelona estrena nou canal per rebre les donacions de totes aquelles persones solidàries que desitgin contribuir a la recerca de l’Alzheimer.

BLOG | 5 consells per ajudar les persones amb demència a comunicar-se

21/10/2021Sensibilització
L’objectiu és mantenir a la persona que conviu amb l’Alzheimer socialment activa. Una de les millors maneres d’aconseguir-ho és ajudant-la a comunicar-se quan es troba en dificultats

Mites sobre l’Alzheimer

14/10/2021Sensibilització
En aquest post abordem els diferents mites sobre l’Alzheimer que encara existeixen a la nostra societat i tractem de clarificar breument cadascun d’ells.

L'Alzheimer abans dels 65 anys

07/10/2021Notícies

Celebrem la setmana del donant de plasma

06/10/2021Sensibilització
Des d’Ace Alzheimer Center Barcelona ens volem unir a aquesta iniciativa per conscienciar la societat dels beneficis i teràpies que existeixen gràcies a la donació de plasma.