Sensibilització

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020
La cinquena edició de la Nit de l'Alzheimer se celebrarà el 2 de desembre de 2020 a les 19:00 i serà la primera edició online. Suma't i ajudeu-nos a tenir cura de les persones amb Alzheimer.

Ampliem els exercicis d’estimulació cognitiva gràcies a Kern Pharma

28/10/2020RSC
Kern Pharma facilita les persones amb deteriorament cognitiu lleu i moderat diversos exercicis disponibles al nostre web que se sumen als que Fundació ACE va posar a disposició del públic durant l'estat d'alarma.

Carla Abdelnour, ponent a la XVIII reunió anual de l’Associació Madrilenya de Neurologia

22/10/2020Formació
La Dra. Carla Abdelnour, neuròloga i membre de l’equip d’assajos clínics de Fundació ACE, participa a la XVIII reunió anual de l’AMN (Associació Madrilenya de Neurologia) amb una ponència titulada “Aspectes clínics de la demència amb cossos de Lewy”.

La trajectòria de Fundació ACE reconeguda institucionalment pel districte de Les Corts

21/10/2020Sensibilització
El districte de Les Corts va reconèixer la trajectòria de Fundació ACE durant el Consell Plenari celebrat el dia 7 d'octubre de 2020.

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020Sensibilització

Moltes gràcies pel vostre donatiu

15/10/2020Sensibilització
En Quim i la Xènia van destinar els diners pels regals als convidats a la seva boda en fer un donatiu a Fundació ACE.