Ace:

Recerca

Ace Alzheimer Center Barcelona presenta 5 pòsters científics a l’AAIC 2021

27/07/2021
Amb aquesta nova i àmplia participació a l’AAIC, un dels fòrums més importants en l’àmbit de les demències, Ace Alzheimer Center Barcelona es posiciona com una entitat referent en el camp de la recerca de l’Alzheimer i altres demències en el nostre país.

La Dra. Isabel Hernández s’acomiada de les famílies i companys d’Ace

28/07/2021Notícies
Després de 25 anys a Ace Alzheimer Center Barcelona, Isabel Hernández, responsable clínic de l’entitat des dels seus inicis, diu adeu a la seva etapa laboral.

Ace Alzheimer Center Barcelona presenta 5 pòsters científics a l’AAIC 2021

27/07/2021Recerca

Gaudir de les vacances amb un familiar amb Alzheimer

26/07/2021Sensibilització
Quines activitats es recomanen fer a casa? Com ens hem de comportar si no se sent còmode? Quines precaucions hem de tenir per gaudir d’aquests dies amb ells?

BLOG | Biomarcadors: què són?

22/07/2021Sensibilització
Adela Orellana ens explica què són els biomarcadors i per què la recerca és clau per la detecció precoç de les demències.

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

20/07/2021RSC
Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya.