Atenció i tractament

Decàleg per familiars físicament lluny de la persona amb demència

31/10/2019
Fundació ACE elabora ​​un decàleg amb recomanacions per a familiars de persones amb demència que es troben físicament lluny.

Entrevista amb el Dr. Kennenth Kosic

12/11/2019Recerca
El Dr. Kenneth Kosik, és un referent internacional en la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació en malalties neurodegeneratives com l'Alzheimer i altres tipus de demències.

Presentem dos pòsters al Congrés Mundial d'Hospitals d'Oman

07/11/2019Recerca
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, i la Dra. Alba Benaque, directora general de l'entitat, presenten dos pòsters en el marc del 43è Congrés Mundial d'Hospitals que se celebra a Muscat (Oman) del 6 al 9 de novembre.

Fundació ACE participa en el 3er Simposi Xinès-Alemany sobre Alzheimer preclínic

04/11/2019Recerca
Agustín Ruiz, cap de recerca de Fundació ACE ha presentat aquest cap de setmana l'estudi GRA@CE dins del 3er Simposi Xinès-Alemany sobre Alzheimer preclínic que s'ha celebrat entre l'1 i el 4 de novembre a la Universitat de Nanjing (la Xina).

Decàleg per familiars físicament lluny de la persona amb demència

31/10/2019Atenció i tractament

4.500 gràcies pel vostre suport!

29/10/2019Diagnòstic
Volem agrair la generositat dels usuaris i usuàries de la nostra Unitat de Diagnòstic. Gràcies a ells, s'han recaptat en l'últim any un total de 4.552,40 euros.