Diagnòstic

Canvi d’hàbits per Covid-19, una amenaça pel nostre cervell?

11/01/2021
Un període d’estrès, ansietat i tristesa sostingut en el temps podria resultar en un deteriorament en la nostra capacitat cognitiva. A Fundació ACE facilitem revisions de memòria gratuïtes online per a majors de 50 anys.

Canvi d’hàbits per Covid-19, una amenaça pel nostre cervell?

11/01/2021Diagnòstic

5 consells per celebrar un Nadal segur amb una persona amb Alzheimer

15/12/2020Sensibilització
Tenir un familiar amb demència entre els nostres convidats comporta extremar les precaucions seguint les indicacions del Departament de Salut i del Ministeri de Sanitat, donat que la demència els pot fer encara més vulnerables.

BLOG | La importància de la salut visual en les demències

11/12/2020Sensibilització
Joan Martínez, optometrista de Fundació ACE, ens explica la importància de revisar la vista de les perosnes amb deteriorament cognitiu per evitar la seva pèrdua d'autonomia.

Fundació ACE participa a la reunió anual de la SEN 2020

09/12/2020Recerca
La 72a reunió anual de la SEN (Societat Espanyola de Neurologia) es va celebrar amb gran participació dels professionals de Fundació ACE.

La 5a edició de La Nit de l’Alzheimer recapta 34.000€ pel projecte ACEhealth

03/12/2020Sensibilització
Més de 250 assistents, 34.000€ recaptats pel projecte ACEhealth i moltes cares conegudes del món de la cultura, esports i televisió es van voler sumar a la nostra nit solidària.