Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Diccionari sobre la COVID-19 per a persones amb Alzheimer

26/06/2020Atenció i tractament
Els usuaris i les usuàries de l’Hospital de Dia de Fundació ACE han realitzat aquests dies un exercici molt especial per valorar la seva fluència verbal i la seva memòria: han fet un llistat de les paraules que han hagut d’utilitzar durant la pandèmia.

25/06/2020Atenció i tractament

La Unitat d’Atenció Diürna torna a rebre les persones usuàries

16/06/2020Atenció i tractament
L’activitat presencial de la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de Fundació ACE ha començat aquesta mateixa setmana per no demorar més l’atenció a les persones usuàries, després dels mesos d’aturada obligada a causa de la pandèmia de la COVID-19.

La Unitat d’Atenció Diürna reprèn els Tallers de Memòria per via telemàtica

05/06/2020Atenció i tractament
La Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE ha reprès els Tallers de Memòria aquesta setmana, una iniciativa que ha estat molt ben acollida per part de tots els usuaris i usuàries.

Música des de casa durant la pandèmia pel COVID-19

07/05/2020Atenció i tractament
La música i el ball juguen un paper indiscutible en el benestar emocional de les persones. Conscients d’aquest valor essencial de la música, diverses entitats han posat en marxa propostes per fer arribar la música als domicilis a través d’internet.