Comença la vacunació a la Unitat d'Atenció Diürna

01/03/2021
Dilluns, 1 de març, ha començat la vacunació dels usuaris del Centre de Dia i de l'Hospital de Dia de Fundació ACE. Tres equips d'infermers de l'Hospital Clínic de Barcelona han administrat la primera dosi de la vacuna Pfizer

La Unitat d’Atenció Diürna aplica amb èxit mesures anti-COVID

02/02/2021Atenció i tractament
La Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE, formada pel Centre de Dia, Hospital de Dia i Tallers de Memòria, finalitza l’any 2020 sense contagis per COVID-19 als centres.

Tornen els tallers de memòria presencials

05/10/2020Atenció i tractament
Els usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna han tornat a les instal·lacions de Fundació ACE per continuar els tallers de memòria de forma presencial.

La Unitat d'Atenció Diürna tanca davant els rebrots de COVID-19

30/07/2020Atenció i tractament
A partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020Atenció i tractament
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.

Un llibre, el millor regal per estimular la ment aquest estiu

16/07/2020Atenció i tractament
Un llibre, o més d’un, pot ser el regal perfecte per aquest estiu, més quan aquest atípic 2020 ha obligat a ajornar la diada de Sant Jordi a Catalunya a conseqüència de la COVID-19, que ha passat del 23 d’abril a celebrar-se el proper dijous 23 de juliol.