Sensibilització

La Dra. Boada rep el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària

24/11/2022
La Dra. Mercè Boada ha estat guardonada amb el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària, per la seva aportació i lideratge científic i social al camp de la malaltia d'Alzheimer.

Blog | Tartaglia, una xarxa on intercanviar informació rellevant per a la recerca

18/10/2022Atenció i tractament
A Tartaglia treballen 16 entitats sanitàries i tecnològiques, i té com a objectiu aprofitar els avantatges que ofereix la intel·ligència artificial per a resoldre alguns del reptes de la medicina i accelerar la investigació clínica.

Entra en vigor la Targeta Cuidadora

06/10/2022Atenció i tractament
L'Ajuntament de Barcelona i entitats dedicades a la demència, entre d'altres, han estat treballant i fruit d’aquesta feina ha donat com a resultat la Targeta Cuidadora.

El RCD Espanyol rep a usuaris de la UAD en el Dia Mundial de l’Alzheimer

22/09/2022Atenció i tractament
Una trentena d’usuaris i usuàries de la Unitat d’Atenció Diürna han visitat la Ciutat Esportiva del RCD Espanyol per commemorar el Dia Mundial de l’Alzheimer al costat de diversos jugadors i membres de l’staff del club.

Estats Units aprova l’ús d’Aducanumab: un fàrmac per tractar l’Alzheimer

11/06/2021Atenció i tractament
Ace Alzheimer Center Barcelona va participar en l'assaig clínic de Biogen per al fàrmac Aducanumab. Durant l'assaig clínic, vam ser el sisè centre que més persones va poder incloure en l'estudi a nivell mundial i el primer d'Europa.

La Unitat d’Atenció Diürna aplica amb èxit mesures anti-COVID

02/02/2021Atenció i tractament
La Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE, formada pel Centre de Dia, Hospital de Dia i Tallers de Memòria, finalitza l’any 2020 sense contagis per COVID-19 als centres.