Sensibilització

Josep Puigbó i Cristina Riba presenten la 6a edició de La Nit de l’Alzheimer

24/11/2021
Dijous, 2 de desembre, celebrem una de les nits més màgiques per Ace Alzheimer Center Barcelona. La Nit de l’Alzheimer va néixer fa 6 anys amb l’objectiu d’impulsar projectes a favor de la investigació i l’atenció de les persones amb...

Estats Units aprova l’ús d’Aducanumab: un fàrmac per tractar l’Alzheimer

11/06/2021Atenció i tractament
Ace Alzheimer Center Barcelona va participar en l'assaig clínic de Biogen per al fàrmac Aducanumab. Durant l'assaig clínic, vam ser el sisè centre que més persones va poder incloure en l'estudi a nivell mundial i el primer d'Europa.

La Unitat d’Atenció Diürna aplica amb èxit mesures anti-COVID

02/02/2021Atenció i tractament
La Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE, formada pel Centre de Dia, Hospital de Dia i Tallers de Memòria, finalitza l’any 2020 sense contagis per COVID-19 als centres.

Tornen els tallers de memòria presencials

05/10/2020Atenció i tractament
Els usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna han tornat a les instal·lacions de Fundació ACE per continuar els tallers de memòria de forma presencial.

La Unitat d'Atenció Diürna tanca davant els rebrots de COVID-19

30/07/2020Atenció i tractament
A partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020Atenció i tractament
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.