Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019Atenció i tractament

Decàleg per familiars físicament lluny de la persona amb demència

31/10/2019Atenció i tractament
Fundació ACE elabora ​​un decàleg amb recomanacions per a familiars de persones amb demència que es troben físicament lluny.

Hàbits saludables per ajudar a prevenir l’Alzheimer

05/09/2019Atenció i tractament
Tot i que malauradament no hi ha encara avui en dia una forma segura de prevenir l’Alzheimer o altres tipus de demència, si que podem actuar sobre alguns factors de risc, duent a terme canvis en el nostre estil de vida o mitjançant tractament mèdic.

Els experts recomanen protegir les persones amb demència davant les altes temperatures

11/07/2019Atenció i tractament
Davant la recent onada de calor i l'arribada de l'estiu, els experts de Fundació ACE alerten del risc de les altes temperatures per a les persones amb demència.

Taller: Els aromes del record

25/04/2019Atenció i tractament
El Grup Indukern ha organitzat aquest mes d'abril diversos tallers de aromaterapia dirigits a potenciar la memòria dels usuaris i usuàries del Centre i l'Hospital de Dia de la Fundació.