Fundació ACE i el Conservatori Liceu inicien el programa Estimul’Art Música 2020

Aquesta setmana s'ha iniciat el programa Estimul’Art Música 2020, organitzat per la Fundació ACE i el Conservatori Liceu. El programa consta d’un cicle de concerts que es duran a terme mensualment a la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de la Fundació. El primer d’aquests concerts va tenir lloc ahir i va anar a càrrec del Duo Athrodeel, format pels intèrprets Aseel Massoud, a la veu, i Ahmad Dyab, a la guitarra flamenca.

El programa Estimul'Art Música és una de les iniciatives conjuntes previstes en el marc del conveni de col·laboració signat entre la Fundació ACE i el Conservatori Liceu, per tal d’apropar la música als usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna de la Fundació. L'objectiu principal és estimular la capacitat de record i potenciar la part emocional de les persones amb Alzheimer i altres tipus de demència, així com avaluar científicament la seva millora.

La col·laboració entre la Fundació ACE i el Conservatori Liceu es va iniciar l’any passat amb l’organització del concert solidari ‘Música per l’Alzheimer’, que es va celebrar a l’Auditori del Conservatori. Els beneficis obtinguts amb la venda d’entrades d’aquest concert es van destinar íntegrament a la recerca sobre la Malaltia de l’Alzheimer, que afecta en l’actualitat més de 86.000 persones a Catalunya i es preveu que vagi en augment en els pròxims anys.

Conveni de Col·laboració amb el Conservatori Liceu

14/02/2019Sensibilització
Fundació ACE i el Conservatori Liceu han signat avui un conveni de col·laboració amb la finalitat d’impulsar projectes conjunts en favor de la recerca de l’Alzheimer i la millora de la qualitat de vida de les persones amb aquesta malaltia.