Grup de suport per a fills de pacients amb demencia pre-senil

El Departament de Benestar Social i Família ha concedit a Fundació ACE la beca que farà possible atendre fills de malalts amb demencia presenil. Fundació ACE ja havia estat pionera en ser la primera entitat amb grups de suport per cònjuges de persones amb Alzheimer menors de 65 anys. Ara torna a ser una entitat puntera en el tractament i suport de familiars de persones amb Alzheimer.

Així doncs, Fundació ACE comença un grup de suport i formació per a fills d’entre 18 i 35 anys d’un pacient amb demencia presenil. Consistirà a reunir-se periòdicament amb els assistents mensual o quinzenalment.

Per inscriure's contacti amb info@fundacioace.com.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Grup per a cònjuges de malalts pre-senils de Fundació ACE.

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019Atenció i tractament
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.