Nou receptari “Cuinant la memòria”

La Fundació Catalunya La Pedrera, en col·laboració amb Fundació Alicia i Fundació ACE, presentarà el proper 15 d’abril un nou llibre de receptes elaborat amb l’objectiu de facilitar l’autogestió de l’alimentació en el dia a dia de les persones amb deteriorament cognitiu

El receptari, que porta per títol “Cuinant la memòria. Receptes perquè no se’ns en vagi l’olla!”, inclou receptes fàcils i ràpides de preparar a través d’un curs molt intuïtiu.

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, participarà en l’acte de presentació de la publicació amb una conferència en la que parlarà sobre l’alimentació com un element de protecció del cervell, des d’un punt de vista científic.

D’altra banda, David Gil, cuiner de la Fundació Alícia, elaborarà al moment algunes de les receptes incloses al receptari i oferirà consells per a la seva realització.

Acte de Presentació

Data: dilluns, 15 d'abril
Hora: De 16h a 18h
Lloc: Auditori de La Pedrera (Provença 261 -265, Barcelona)

INSCRIPCIONS AQUÍ

Hàbits saludables per ajudar a prevenir l’Alzheimer

05/09/2019Atenció i tractament
Tot i que malauradament no hi ha encara avui en dia una forma segura de prevenir l’Alzheimer o altres tipus de demència, si que podem actuar sobre alguns factors de risc, duent a terme canvis en el nostre estil de vida o mitjançant tractament mèdic.