Atenció i tractament

Estats Units aprova l’ús d’Aducanumab: un fàrmac per tractar l’Alzheimer

11/06/2021
Ace Alzheimer Center Barcelona va participar en l'assaig clínic de Biogen per al fàrmac Aducanumab. Durant l'assaig clínic, vam ser el sisè centre que més persones va poder incloure en l'estudi a nivell mundial i el primer d'Europa.

Canvi d’hàbits per Covid-19, una amenaça pel nostre cervell?

11/01/2021Diagnòstic
Un període d’estrès, ansietat i tristesa sostingut en el temps podria resultar en un deteriorament en la nostra capacitat cognitiva. A Fundació ACE facilitem revisions de memòria gratuïtes online per a majors de 50 anys.

Les persones que superen la COVID-19 tenen més risc de desenvolupar Alzheimer

30/06/2020Diagnòstic
Diferents estudis científics d’àmbit europeu i internacional han observat problemes neurològics i evidències de deteriorament cognitiu en al voltant del 36% de persones que han sobreviscut al coronavirus.

La Unitat de Diagnòstic recupera l’activitat presencial

08/06/2020Diagnòstic
Amb el canvi de fase i atenent als criteris de les autoritats sanitàries, la Unitat de Diagnòstic recupera ara part de l’activitat presencial, per no demorar més l’atenció a les persones que no han pogut realitzar les visites telemàticament.

Fundació ACE promou les revisions gratuïtes de memòria a través de videotrucada

03/06/2020Diagnòstic
Fundació ACE ha habilitat un servei telemàtic de revisió gratuïta de la memòria. L'organització ja ha revisat gratuïtament la memòria de més de 3.500 persones en les seves instal·lacions.

Accés excepcional a La Meva Salut

18/03/2020Diagnòstic
Excepcionalment, durant el temps que dura l’epidèmia de coronavirus, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha disposat d’un telèfon i d’un formulari electrònic per sol·licitar l’accés a l’aplicació en línia La Meva Salut (LMS).