Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Les persones que superen la COVID-19 tenen més risc de desenvolupar Alzheimer

30/06/2020Diagnòstic
Diferents estudis científics d’àmbit europeu i internacional han observat problemes neurològics i evidències de deteriorament cognitiu en al voltant del 36% de persones que han sobreviscut al coronavirus.

La Unitat de Diagnòstic recupera l’activitat presencial

08/06/2020Diagnòstic
Amb el canvi de fase i atenent als criteris de les autoritats sanitàries, la Unitat de Diagnòstic recupera ara part de l’activitat presencial, per no demorar més l’atenció a les persones que no han pogut realitzar les visites telemàticament.

Fundació ACE promou les revisions gratuïtes de memòria a través de videotrucada

03/06/2020Diagnòstic
Fundació ACE ha habilitat un servei telemàtic de revisió gratuïta de la memòria. L'organització ja ha revisat gratuïtament la memòria de més de 3.500 persones en les seves instal·lacions.

Accés excepcional a La Meva Salut

18/03/2020Diagnòstic
Excepcionalment, durant el temps que dura l’epidèmia de coronavirus, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha disposat d’un telèfon i d’un formulari electrònic per sol·licitar l’accés a l’aplicació en línia La Meva Salut (LMS).

La detecció precoç de l'Alzheimer, motiu central de la conferència del Dr. Strange a Fundació ACE

28/01/2020Diagnòstic
"La pèrdua o conservació de la memòria en persones amb Alzheimer i persones sanes" és el títol de la ponència que el Dr. Bryan Strange ha realitzat avui a Fundació ACE. Director de l'àrea de neuroimatge de la Fundació CENT, el Dr. Strange lidera ...