Sensibilització

Josep Puigbó i Cristina Riba presenten la 6a edició de La Nit de l’Alzheimer

24/11/2021
Dijous, 2 de desembre, celebrem una de les nits més màgiques per Ace Alzheimer Center Barcelona. La Nit de l’Alzheimer va néixer fa 6 anys amb l’objectiu d’impulsar projectes a favor de la investigació i l’atenció de les persones amb...

Inscripcions obertes pel webinar “Advances in Molecular Neuroimaging”

26/04/2021Formació
Ace Alzheimer Center Barcelona i Grifols, amb la col·laboració de Kern Pharma, impulsen el cicle de conferències Global Research Summit, una sèrie de webinars gratuïts dirigits a professionals del camp de les demències.

Més de 60 cuidadors participen en una sessió online sobre exercici terapeutic

25/03/2021Formació
Marta Bisbe, coordinadora de la Unitat de Fisioteràpia de Fundació ACE, i Roger Arbós, fisioterapeuta de la Unitat d’Atenció Diürna, han explicat els beneficis de l’exercici terapèutic en la millora de les funcions cognitives.

Carla Abdelnour, ponent a la XVIII reunió anual de l’Associació Madrilenya de Neurologia

22/10/2020Formació
La Dra. Carla Abdelnour, neuròloga i membre de l’equip d’assajos clínics de Fundació ACE, participa a la XVIII reunió anual de l’AMN (Associació Madrilenya de Neurologia) amb una ponència titulada “Aspectes clínics de la demència amb cossos de Lewy”.

La Dra. Mercè Boada participa a la I Jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer

07/10/2020Formació
La Dra. Mercè Boada va participar a la 1a jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer, un esdeveniment online organitzat per Roche i dirigit a neuròlegs, analistes i altres professionals de la salut implicats en la malaltia de l’Alzheimer.

Webinar sobre vulnerabilitat i resiliència col·lectives des de la perspectiva de l'atenció social

27/05/2020Formació
Dimarts que ve 2 de juny a les 16.30h Fundació ACE acollirà un webinar d'1 hora sobre la vulnerabilitat col·lectiva i la resiliència col·lectiva des de la perspectiva de l'assistència social en temps de COVID-19.