Atenció i tractament

Estats Units aprova l’ús d’Aducanumab: un fàrmac per tractar l’Alzheimer

11/06/2021
Ace Alzheimer Center Barcelona va participar en l'assaig clínic de Biogen per al fàrmac Aducanumab. Durant l'assaig clínic, vam ser el sisè centre que més persones va poder incloure en l'estudi a nivell mundial i el primer d'Europa.

Inscripcions obertes pel webinar “Advances in Molecular Neuroimaging”

26/04/2021Formació
Ace Alzheimer Center Barcelona i Grifols, amb la col·laboració de Kern Pharma, impulsen el cicle de conferències Global Research Summit, una sèrie de webinars gratuïts dirigits a professionals del camp de les demències.

Més de 60 cuidadors participen en una sessió online sobre exercici terapeutic

25/03/2021Formació
Marta Bisbe, coordinadora de la Unitat de Fisioteràpia de Fundació ACE, i Roger Arbós, fisioterapeuta de la Unitat d’Atenció Diürna, han explicat els beneficis de l’exercici terapèutic en la millora de les funcions cognitives.

Carla Abdelnour, ponent a la XVIII reunió anual de l’Associació Madrilenya de Neurologia

22/10/2020Formació
La Dra. Carla Abdelnour, neuròloga i membre de l’equip d’assajos clínics de Fundació ACE, participa a la XVIII reunió anual de l’AMN (Associació Madrilenya de Neurologia) amb una ponència titulada “Aspectes clínics de la demència amb cossos de Lewy”.

La Dra. Mercè Boada participa a la I Jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer

07/10/2020Formació
La Dra. Mercè Boada va participar a la 1a jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer, un esdeveniment online organitzat per Roche i dirigit a neuròlegs, analistes i altres professionals de la salut implicats en la malaltia de l’Alzheimer.

Webinar sobre vulnerabilitat i resiliència col·lectives des de la perspectiva de l'atenció social

27/05/2020Formació
Dimarts que ve 2 de juny a les 16.30h Fundació ACE acollirà un webinar d'1 hora sobre la vulnerabilitat col·lectiva i la resiliència col·lectiva des de la perspectiva de l'assistència social en temps de COVID-19.