Comença la vacunació a la Unitat d'Atenció Diürna

01/03/2021
Dilluns, 1 de març, ha començat la vacunació dels usuaris del Centre de Dia i de l'Hospital de Dia de Fundació ACE. Tres equips d'infermers de l'Hospital Clínic de Barcelona han administrat la primera dosi de la vacuna Pfizer

Carla Abdelnour, ponent a la XVIII reunió anual de l’Associació Madrilenya de Neurologia

22/10/2020Formació
La Dra. Carla Abdelnour, neuròloga i membre de l’equip d’assajos clínics de Fundació ACE, participa a la XVIII reunió anual de l’AMN (Associació Madrilenya de Neurologia) amb una ponència titulada “Aspectes clínics de la demència amb cossos de Lewy”.

La Dra. Mercè Boada participa a la I Jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer

07/10/2020Formació
La Dra. Mercè Boada va participar a la 1a jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer, un esdeveniment online organitzat per Roche i dirigit a neuròlegs, analistes i altres professionals de la salut implicats en la malaltia de l’Alzheimer.

Webinar sobre vulnerabilitat i resiliència col·lectives des de la perspectiva de l'atenció social

27/05/2020Formació
Dimarts que ve 2 de juny a les 16.30h Fundació ACE acollirà un webinar d'1 hora sobre la vulnerabilitat col·lectiva i la resiliència col·lectiva des de la perspectiva de l'assistència social en temps de COVID-19.

Angélica Navarro: “Aquesta experiència m'ha ajudat a convertir les meves vivències tristes en satisfactòries”

07/04/2020Formació
Una de les moltes activitats que el coronavirus ha interromput és la primera edició del Programa Cuidador Expert a Fundació ACE. Entrevistem a Angélica Navarro, la Cuidadora Experta seleccionada per ACE i per la Generalitat de Catalunya.

Fundació ACE imparteix una assignatura sobre demència a estudiants de Medicina de UIC Barcelona

28/01/2020Formació