Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Nou taller d’activitats lúdiques per familiars de persones amb demència

21/10/2019Formació
Fundació ACE comença avui a implementar els nous tallers d’activitats lúdiques amb l’objectiu de formar a familiars i cuidadors de persones diagnosticades amb demència en el desenvolupament d’activitats estimuladores en el seu domicili.

Vota la nostra Aula de Cuidadors Virtual

03/06/2019Formació
El laboratori Cinfa celebra el seu 50 aniversari donant suport a 50 iniciatives que millorin la qualitat de vida de pacients i familiars. Fundació ACE s'ha presentat al concurs per aconseguir finançament per construir una Aula de Cuidadors Virtual.

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Formació
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

Barcelona Cuida: xerrades teòric-pràctiques per cuidadors

29/04/2019Formació
Fundació ACE oferirà el proper mes de maig dues conferències per a cuidadors de persones amb demència en el marc de Barcelona Cuida, un nou centre per a donar visibilitat als recursos disponibles en l'àmbit de la cura.

Curs “Demències: vols saber-ne més?”

11/02/2019Formació
Fundació ACE ha impartit aquest més de febrer una nova edició del curs “Demències: vols saber-ne més?” als voluntaris i voluntàries de l’entitat Amics de la Gent Gran.