Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Webinar sobre vulnerabilitat i resiliència col·lectives des de la perspectiva de l'atenció social

27/05/2020Formació
Dimarts que ve 2 de juny a les 16.30h Fundació ACE acollirà un webinar d'1 hora sobre la vulnerabilitat col·lectiva i la resiliència col·lectiva des de la perspectiva de l'assistència social en temps de COVID-19.

Angélica Navarro: “Aquesta experiència m'ha ajudat a convertir les meves vivències tristes en satisfactòries”

07/04/2020Formació
Una de les moltes activitats que el coronavirus ha interromput és la primera edició del Programa Cuidador Expert a Fundació ACE. Entrevistem a Angélica Navarro, la Cuidadora Experta seleccionada per ACE i per la Generalitat de Catalunya.

Fundació ACE imparteix una assignatura sobre demència a estudiants de Medicina de UIC Barcelona

28/01/2020Formació

Fundació ACE inaugura el Programa Cuidador Expert

10/01/2020Formació
El Programa Cuidador Expert ja s'ha inaugurat a la Fundació ACE, amb l'objectiu de contribuir a millorar la qualitat de vida dels cuidadors i cuidadores de persones amb demències.

Nou taller d’activitats lúdiques per familiars de persones amb demència

21/10/2019Formació
Fundació ACE comença avui a implementar els nous tallers d’activitats lúdiques amb l’objectiu de formar a familiars i cuidadors de persones diagnosticades amb demència en el desenvolupament d’activitats estimuladores en el seu domicili.