Fundació ACE participa en el CTAD 2018

Una quinzena d’investigadors i professionals de Fundació ACE ha participat aquesta setmana en la XI edició del prestigiós congrés internacional Clinical Trials on Alzheimer’s Disease (CTAD) que enguany s’ha donat cita del 23 al 27 d’octubre a Barcelona. Durant els 5 dies de congrés, Fundació ACE ha participat activament en un total de 6 presentacions de projectes i sessions de debat i ha presentat 2 pòsters.

El CTAD és la cita anual obligada per debatre i presentar els darrers avenços i tendències a nivell internacional en la recerca de nous tractaments per la malaltia d’Alzheimer.

Organitzem el primer curs de formació especialitzat en Neuromodulació no Invasiva

27/02/2023Formació
El 25 i 26 de març del 2023 tindrà lloc, a les instal·lacions d'Ace Alzheimer Center Barcelona, un curs de formació intensiu especialitzat en Neuromodulació no Invasiva, concretament en la Tècnica d'Estimulació Magnètica Transcraneal (TMS).