La Dra. Boada parlarà sobre la gestió de la demència en temps de COVID-19 en una sessió online

La gestió de la demència en temps de COVID-19 serà l'eix central d’una sessió online on una de les ponents serà la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica de Fundació ACE.

Aquesta sessió, organitzada per Neuraxpharm dintre del seu espai NeuraxTalks, tindrà lloc el proper dimecres 1 de juliol de 19h a 20h i cal inscripció prèvia.

La Dra. Boada donarà claus sobre com s’ha gestionat el tractament i la recerca de la demència durant la pandèmia en una Unitat específica de demències. En parlarà com a neuròloga i directora mèdica de Fundació ACE, professora a la Facultat de Medicina de la UIC i com a representant del Centro de Investigación Biomédica en Red sobre Enfermedades Neurodegenerativas (CIBERNED), pertanyent a l’Instituto de Salud Carlos III.

En aquesta sessió online també participarà el doctor Guillermo García Ribas, neuròleg de la Unitat de Malalties Neurodegeneratives de l’Hospital Universitari Ramón y Cajal de Madrid i un dels coordinadors del projecte kNOW Alzheimer. El doctor García Ribas compartirà la seva experiència sobre la gestió de la demència durant la pandèmia en un hospital general.

Les inscripcions per poder seguir la sessió online s’han de realitzar a través del formulari facilitat per Neuraxpharm, en aquest enllaç.

10 consells per al benestar de les persones amb demència durant el confinament

23/03/2020Atenció i tractament
Davant la situació generada arran del coronavirus SARS-COV-2, és rellevant parar atenció a les persones amb demència o Alzheimer, ja que la rutina que solen tenir i que els permet funcionar amb certa autonomia el màxim temps, s'ha interromput.