Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Participem en la Reunió Anual de la SEN 2019

21/11/2019Recerca
Un equip d'investigadors de Fundació ACE, ha viatjat aquesta setmana a Sevilla per a participar en la 71 edició de la Reunió Anual de la SEN (Societat Espanyola de Neurologia), on han presentat els últims resultats de l'estudi AMBAR.

Entrevista amb el Dr. Kenneth Kosic

12/11/2019Recerca
El Dr. Kenneth Kosik, és un referent internacional en la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació en malalties neurodegeneratives com l'Alzheimer i altres tipus de demències.

Presentem dos pòsters al Congrés Mundial d'Hospitals d'Oman

07/11/2019Recerca
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, i la Dra. Alba Benaque, directora general de l'entitat, presenten dos pòsters en el marc del 43è Congrés Mundial d'Hospitals que se celebra a Muscat (Oman) del 6 al 9 de novembre.

Fundació ACE participa en el 3er Simposi Xinès-Alemany sobre Alzheimer preclínic

04/11/2019Recerca
Agustín Ruiz, cap de recerca de Fundació ACE ha presentat aquest cap de setmana l'estudi GRA@CE dins del 3er Simposi Xinès-Alemany sobre Alzheimer preclínic que s'ha celebrat entre l'1 i el 4 de novembre a la Universitat de Nanjing (la Xina).

Fundació ACE presenta el projecte "Música per la Memòria" a Alzheimer Europe 2019

23/10/2019Recerca
Fundació ACE ha presentat aquest any a la Conferència Alzheimer Europe 2019 el projecte “Música per la Memòria” que analitza com influeix la música en el benestar de les persones amb demència.