Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

CORDIS reconeix el model europeu de participació ciutadana per a la detecció precoç de l’Alzheimer

14/07/2020Recerca
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer 's Disease) ha estat destacat en un article publicat per CORDIS, la plataforma de notícies de recerca de la Comissió Europea.

Identifiquen el paper d'un receptor en la formació d'anticossos després de la vacunació

15/06/2020Recerca
Investigadors liderats per Santos Mañes, entre els quals es troben científics de Fundació ACE, han descobert una nova funció de CCR5 que explicaria per què el sistema immune no funciona adequadament en individus amb deficiències en CCR5.

L'adéu al Dr. Manuel Sarasa, referent en la recerca de l'Alzheimer

27/05/2020Recerca
El Dr. Sarasa va ser fundador científic de la companyia biotecnològica Araclon Biotech, ha mort després d'una llarga malaltia. La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha volgut recordar amb un sentit i personal comunicat en el...

La Unitat d'Assajos Clínics reprèn l'activitat presencial

26/05/2020Recerca
La Unitat d'Assajos Clínics de Fundació ACE torna a rebre presencialment als participants dels estudis actius. La recuperació de l'activitat compleix estrictament tots els criteris de seguretat i prevenció.

El coronavirus marca un abans i un després en els assajos clínics

21/05/2020Recerca
La doctora Mercè Boada ha afirmat que la pandèmia del coronavirus ha marcat un abans i un després en el camp dels assajos clínics en particular i en la manera d'entendre la medicina en general.