Atenció i tractament

Coronavirus, tenir Alzheimer augmenta el risc?

12/03/2020
Una de les certeses sobre els efectes del coronavirus (SARS-COV-2) és el fet que afecta amb més duresa a persones d'edat avançada i amb patologies prèvies. Per això és especialment necessari prestar especial atenció a les persones amb demència o Alzheimer

S’obren les inscripcions per a la XII edició de la Conferència Barcelona-Pittsburgh

27/02/2020Recerca
Avui s’obren les inscripcions per assistir a la XII edició de la Conferència Barcelona-Pittsburgh, que durant els dies 20, 21 i 22 de maig reunirà a Barcelona prop de 500 experts del món de l’Alzheimer i les demències.

La doctora Mercè Boada i el doctor Agustín Ruiz participen a la Conferència sobre Alzheimer del sud de Texas

25/02/2020Recerca
La doctora Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE, ha participat a la Conferència sobre Alzheimer del sud de Texas 2020 (STAC 2020) organitzada per l'Institut per a l'Alzheimer i les malalties neurodegeneratives Glenn Biggs.

La doctora Laiene Olabarrieta presenta el seu estudi sobre la fluïdesa verbal entre persones bilingües a Fundació ACE

11/02/2020Recerca
“Estudi de la fluïdesa fonològica, semàntica i d'acció en subjectes bilingües basc/espanyol i català/espanyol” és el títol de la tesi de la Doctora en Psicologia Laiene Olabarrieta, les conclusions de la qual ha presentat avui a Fundació ACE.

Dotzena edició de la Conferència Barcelona-Pittsburgh sobre demències

06/02/2020Recerca
Del 20 al 22 de maig se celebrarà a la ciutat de Barcelona la Conferència Biennal Barcelona-Pittsburgh, organitzada per Fundació ACE i l'ADRC de la Universitat de Pittsburgh.

Les doctores Mercè Boada i Marta Marquié participen a HAI 2020 a Miami

17/01/2020Recerca
La Doctora Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE, i la Doctora Marta Marquié, neuròloga de la Fundació, han participat aquesta setmana en la 14 edició de la Conferència Human Amyloid Imaging (HAI 2020) a Miami.