Sensibilització

Joan Ramon Riera, nou regidor del districte de Les Corts, visita les instal·lacions de Fundació ACE

10/09/2020
Joan Ramon Riera, recentment regidor del districte de Les Corts, ha visitat les instal·lacions de Fundació ACE per conèixer de primer mà la labor clínica i social que es desenvolupa en el  Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE presenta 5 pòsters científics i 3 comunicacions orals a l’AAIC 2020

28/07/2020Recerca
Com cada any, els experts de Fundació ACE tornen a estar presents a l'Alzheimer’s Association International Conference 2020 (AAIC), que en aquesta edició se celebra de manera virtual i sense cost entre els dies 27 i 31 de juliol.

Neuroimage: Clinical publica l'últim article de Carla Abdelnour sobre demència amb cossos de Lewy

23/07/2020Recerca
La prestigiosa revista científica Neuroimage: Clinical acaba de publicar on line l'article titulat “L'efecte combinat dels biomarcadors de β-amiloide i tau en l'atròfia cerebral en la demència amb cossos de Lewy” signat per Carla Abdelnour.

CORDIS reconeix el model europeu de participació ciutadana per a la detecció precoç de l’Alzheimer

14/07/2020Recerca
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer 's Disease) ha estat destacat en un article publicat per CORDIS, la plataforma de notícies de recerca de la Comissió Europea.

Identifiquen el paper d'un receptor en la formació d'anticossos després de la vacunació

15/06/2020Recerca
Investigadors liderats per Santos Mañes, entre els quals es troben científics de Fundació ACE, han descobert una nova funció de CCR5 que explicaria per què el sistema immune no funciona adequadament en individus amb deficiències en CCR5.

L'adéu al Dr. Manuel Sarasa, referent en la recerca de l'Alzheimer

27/05/2020Recerca
El Dr. Sarasa va ser fundador científic de la companyia biotecnològica Araclon Biotech, ha mort després d'una llarga malaltia. La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha volgut recordar amb un sentit i personal comunicat en el...