Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Les doctores Mercè Boada i Marta Marquié participen a HAI 2020 a Miami

17/01/2020Recerca
La Doctora Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE, i la Doctora Marta Marquié, neuròloga de la Fundació, han participat aquesta setmana en la 14 edició de la Conferència Human Amyloid Imaging (HAI 2020) a Miami.

S'amplia l’estudi FACEHBI de detecció precoç de l’Alzheimer

16/01/2020Recerca
Fundació ACE renovarà tres anys més l’estudi FACEHBI (Fundació ACE Healthy Brain Initivative), una investigació que busca determinar la relació de les queixes subjectives de memòria com a factor de risc en la malaltia d’Alzheimer.

La doctora Carla Abdelnour parlarà sobre com els robots poden contribuir a tenir cura de les persones amb Alzheimer

14/01/2020Recerca

L’equip de recerca de Fundació ACE, reconegut amb set beques per a la recerca de l’Alzheimer i altres demències

02/12/2019Recerca
L'equip de professionals de la Unitat de Recerca de Fundació ACE ha estat reconegut amb set ajudes públiques per a la recerca de la demència que ascendeixen a un total de 616.000 euros.

Sonia Moreno, genetista a Fundació ACE, presenta la seva tesi doctoral

02/12/2019Recerca
La genetista Sonia Moreno, investigadora de Fundació ACE, va presentar aquest divendres 29 de novembre la seva tesi doctoral sobre genètica en l’àmbit de l’Alzheimer a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.