Sensibilització

La Dra. Boada rep el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària

24/11/2022
La Dra. Mercè Boada ha estat guardonada amb el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària, per la seva aportació i lideratge científic i social al camp de la malaltia d'Alzheimer.

Ace Alzheimer Center Barcelona; nou membre de NANOMED Spain

30/11/2022Recerca
El Comitè Coordinador de NANOMED Spain, organització de referència a Espanya en estudis de nanomedicina, ha acceptat la sol·licitud d’afiliació d’Ace Alzheimer Center Barcelona, que passa a formar part de la plataforma en qualitat de centre de recerca.

Blog | Què passa quan perdem el cromosoma Y?

22/11/2022Recerca
La pèrdua del cromosoma Y (mLOY) és freqüent entre homes majors de 65 anys i es relaciona amb un risc més gran d'Alzheimer i progressió de la malaltia més ràpida.

Un nou fàrmac per a l'Alzheimer podria arribar al mercat el 2023

28/09/2022Recerca
Les farmacèutiques Eisai i Biogen acaben d'anunciar a premsa els resultats del seu anticòs monoclonal Lecanemab, un fàrmac dirigit al dipòsit d'amiloide al cervell.

La Dra. Montse Alegret presenta els resultats de Facememory® a la reunió de la International Neuropsychological Society

11/07/2022Recerca
Ace Alzheimer Center Barcelona va tenir una presència destacada amb la presentació dels resultats de l'administració de Facememory®, l'eina de detecció precoç de deteriorament cognitiu, a la nostra cohort BIOFACE.

Cinc professionals d’Ace al rànquing Top 5.000 investigadores

13/06/2022Recerca
El Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) publica el rànquing d'investigadores espanyoles i estrangeres a Espanya per incrementar la visibilitat de les investigadores del país i el seu treball.