Sensibilització

BLOG | La genètica de l’Alzheimer

17/02/2021
Totes les malalties tenen un component genètic quantificable, i la malaltia de l’Alzheimer no és una excepció. Avui en dia, és possible diferenciar, genèticament, dues formes de la malaltia: mendeliana i complexa.

Fundació ACE publica el major volum d’articles de la seva història durant la pandèmia

04/02/2021Recerca
El nostre equip d’investigació ha aconseguit publicar 41 articles que llancen diferents avenços en el coneixement de les demències i de l’Alzheimer. Suposa un 52% més d’articles respecte l’any 2019, aconseguint d’aquesta manera el rècord històric.

Fundació ACE participa a la reunió anual de la SEN 2020

09/12/2020Recerca
La 72a reunió anual de la SEN (Societat Espanyola de Neurologia) es va celebrar amb gran participació dels professionals de Fundació ACE.

Fundació ACE presenta 5 pòsters científics i 3 comunicacions orals a l’AAIC 2020

28/07/2020Recerca
Com cada any, els experts de Fundació ACE tornen a estar presents a l'Alzheimer’s Association International Conference 2020 (AAIC), que en aquesta edició se celebra de manera virtual i sense cost entre els dies 27 i 31 de juliol.

Neuroimage: Clinical publica l'últim article de Carla Abdelnour sobre demència amb cossos de Lewy

23/07/2020Recerca
La prestigiosa revista científica Neuroimage: Clinical acaba de publicar on line l'article titulat “L'efecte combinat dels biomarcadors de β-amiloide i tau en l'atròfia cerebral en la demència amb cossos de Lewy” signat per Carla Abdelnour.

CORDIS reconeix el model europeu de participació ciutadana per a la detecció precoç de l’Alzheimer

14/07/2020Recerca
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer 's Disease) ha estat destacat en un article publicat per CORDIS, la plataforma de notícies de recerca de la Comissió Europea.