Fundació ACE s'incorpora a CIBERNED

Fundació ACE s'ha incorporat com a membre de ple dret del Centro de Investigación Biomédica en Red sobre Enfermedades Neurodegenerativas (CIBERNED), un consorci públic que té com a objectiu promoure i potenciar la recerca científica en aquest tipus de malalties.

La Fundació, que ja havia participat prèviament en projectes del consorci com a entitat col·laboradora, ha estat admesa ara com a membre de ple dret després d'haver superat un exhaustiu procés de selecció i gràcies a projectes pioners de recerca en l'àmbit de l'Alzheimer com MOPEAD o ADAPTED

Per Fundació ACE suposa una gran oportunitat formar part d'aquesta xarxa, referent estatal en innovació i ciència, ja que permetrà fomentar sinergies de col·laboració més estables amb projectes i experts de tot l'Estat.

El CIBERNED, que neix l'any 2006, és una xarxa integrada per grups de recerca sense contigüitat física, pertanyents a diferents Administracions, Institucions i Comunitats Autònomes, del sector públic i privat, amb línies i objectius de recerca centrats en l'àrea específica comuna de les malalties neurodegeneratives.

Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

20/03/2019Recerca
El Professor Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.