Presentem dos pòsters al Congrés Mundial d'Hospitals d'Oman

La doctora Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, presenta aquesta setmana un pòster sobre el projecte MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer’s Disease) en el marc del 43è Congrés Mundial d’Hospitals que se celebra a Muscat (Oman) del 6 al 9 de novembre

El pòster presenta els objectius, els diferents models de participació del pacient contrastats i alguns resultats preliminars de MOPEAD, un estudi europeu liderat per Fundació ACE amb la finalitat d’atorgar al propi ciutadà un rol actiu en la detecció precoç de l'Alzheimer.

D’altra banda, la Dra. Alba Benaque, directora adjunta de Fundació ACE ha participat també en el congrés amb la presentació d’un segon pòster sobre el model de clínica de memòria implantat per la Fundació, basat en una atenció integral, exhaustiva i centrada en la persona.

Congrés Mundial d’Hospitals

El Congrés Mundial de l'Hospital, que organitza anualment la Federació Internacional d’Hospitals (IHF, per les seves sigles en anglès), és un fòrum global que reuneix líders d'organitzacions sanitàries i hospitalàries nacionals i internacionals per discutir els aspectes claus de les polítiques, les tendències en gestió i les principals solucions en l’àmbit de l’atenció sanitària.

Enguany, l’esdeveniment global està acollit pel Ministeri de Salut del Sultanat d’Oman a Muscat i compta amb una combinació de xerrades, taules rodones, estudi de casos, presentació de pòsters i activitats en xarxa.

Congreso Mundial de Hospitales

Investigadors de Fundació ACE presentaran al CTAD dos estudis relatius a les persones amb deteriorament cognitiu lleu

29/10/2015Recerca
El primer estudi porta el títol de “Relationship between subjective and objective memory impairment in patients with mild cognitive impairment and ...