Sonia Moreno, genetista a Fundació ACE, presenta la seva tesi doctoral

La genetista Sonia Moreno Grau, investigadora de la Unitat de recerca de Fundació ACE, va presentar aquest divendres 29 de novembre la seva tesi doctoral sobre genètica en l’àmbit de l’Alzheimer a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

En aquesta tesi, dirigida per Agustín Ruiz, cap de Recerca de Fundació ACE, s’ha estudiat la genètica de les persones amb malaltia d’Alzheimer per saber com els seus gens poden determinar el tipus de patologia que tenen.

Des de l’equip de persones que formem Fundació ACE, li fem arribar la nostra més sincera enhorabona.

Felicitats, Sonia!!

Hoy presenta su tesis doctoral Sonia Moreno, investigadora de Fundació ACE. Así nos explicaba hace unos días, el tema de su trabajo: ⏯#womeninscience #research #genetics pic.twitter.com/A8z5bTnC7p

— Fundació ACE (@FundacioACE) November 29, 2019

Conferència Human Amyloid Imaging 2019

22/01/2019Recerca
Una representació de Fundació ACE ha viatjat fins a Miami per a participar en la 13a edició del congrés internacional Human Amyloid Imaging que ha tingut lloc del 16 al 18 de gener.