Atenció i tractament

Estats Units aprova l’ús d’Aducanumab: un fàrmac per tractar l’Alzheimer

11/06/2021
Ace Alzheimer Center Barcelona va participar en l'assaig clínic de Biogen per al fàrmac Aducanumab. Durant l'assaig clínic, vam ser el sisè centre que més persones va poder incloure en l'estudi a nivell mundial i el primer d'Europa.

Fundació Mir-Puig, col·laborador d’Ace Alzheimer Center Barcelona

10/06/2021RSC
L’entitat benèfica ubicada a Barcelona signa un conveni de col·laboració per oferir suport econòmic als projectes de recerca que Ace desenvolupa.

Vota per la campanya “Regala Memòria” als Premis d’Internet 2021

25/03/2021RSC
La campanya de Fundació ACE “Regala Memòria 2020” ha estat nominada en la categoria Publicitat online – acció social en la XXVI edició dels Premis d’Internet.

ASALTO, un nou joc de taula solidari

25/01/2021RSC
ASALTO és un nou joc dinàmic i atractiu del que els seus creadors donaran a Fundació ACE part dels beneficis.

Ampliem els exercicis d’estimulació cognitiva gràcies a Kern Pharma

28/10/2020RSC
Kern Pharma facilita les persones amb deteriorament cognitiu lleu i moderat diversos exercicis disponibles al nostre web que se sumen als que Fundació ACE va posar a disposició del públic durant l'estat d'alarma.

Fundació ACE, l’Ajuntament de Barcelona i altres quatre entitats de la ciutat posen en marxa “Infocanal BCN per l’Alzheimer”, un espai per respondre tots els dubtes de la ciutadania sobre la malaltia

21/09/2020RSC
La Taula Barcelona per l’Alzheimer formada, entre d'altres, per Fundació ACE, han creat un nou canal d’informació adreçat al conjunt de la ciutadania per respondre tots els dubtes que es puguin generar al voltant de l’Alzheimer.