Sensibilització

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020
La cinquena edició de la Nit de l'Alzheimer se celebrarà el 2 de desembre de 2020 a les 19:00 i serà la primera edició online. Suma't i ajudeu-nos a tenir cura de les persones amb Alzheimer.

Ampliem els exercicis d’estimulació cognitiva gràcies a Kern Pharma

28/10/2020RSC
Kern Pharma facilita les persones amb deteriorament cognitiu lleu i moderat diversos exercicis disponibles al nostre web que se sumen als que Fundació ACE va posar a disposició del públic durant l'estat d'alarma.

Fundació ACE, l’Ajuntament de Barcelona i altres quatre entitats de la ciutat posen en marxa “Infocanal BCN per l’Alzheimer”, un espai per respondre tots els dubtes de la ciutadania sobre la malaltia

21/09/2020RSC
La Taula Barcelona per l’Alzheimer formada, entre d'altres, per Fundació ACE, han creat un nou canal d’informació adreçat al conjunt de la ciutadania per respondre tots els dubtes que es puguin generar al voltant de l’Alzheimer.

Fundació ACE i el Conservatori Liceu inicien el programa Estimul’Art Música 2020 amb un concert del Duo Athrodeel

31/01/2020RSC
Aquesta setmana s'ha iniciat el programa Estimul’Art Música 2020, organitzat per la Fundació ACE i el Conservatori Liceu. El programa consta d’un cicle de concerts que es duran a terme mensualment a la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de la Fundació.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.