Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.

Comença la II edició del programa Estimul’Art

24/10/2015RSC
La segona edició del programa Estimul'art va començar el passat 16 d’octubre i durarà fins el 6 de maig. Els organitzadors -Fundació ACE, el Mus...