Sensibilització

La Dra. Boada rep el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària

24/11/2022
La Dra. Mercè Boada ha estat guardonada amb el Premi Fenin a la Innovació Tecnològica Sanitària, per la seva aportació i lideratge científic i social al camp de la malaltia d'Alzheimer.

Ace, present a l'IHF World Hospital Congress

18/11/2022RSC
Anna Riera, adjunta a la direcció general d'Ace, ha assistit al fòrum internacional en representació de l'entitat i com a membre del Comitè Científic del congrés.

El RCD Espanyol al costat d’Ace en el Dia Mundial de l’Alzheimer

22/09/2021RSC
Els cinc capitans de l’equip B del Real Club Deportivo Espanyol han visitat el nostre Hospital de Dia per realitzar una sessió de reminiscència amb alguns usuaris d’Ace Alzheimer Center Barcelona.

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de la Fundació KPMG

30/07/2021RSC
La Fundació KPMG destina part de la iniciativa “Cafès solidaris” al grup de suport per a cònjuges de persones pre-senils “La meva parella té 54 anys i té Alzheimer... què puc fer?”

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

20/07/2021RSC
Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya.

Fundació Mir-Puig, col·laborador d’Ace Alzheimer Center Barcelona

10/06/2021RSC
L’entitat benèfica ubicada a Barcelona signa un conveni de col·laboració per oferir suport econòmic als projectes de recerca que Ace desenvolupa.