Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Fundació ACE i el Conservatori Liceu inicien el programa Estimul’Art Música 2020 amb un concert del Duo Athrodeel

31/01/2020RSC
Aquesta setmana s'ha iniciat el programa Estimul’Art Música 2020, organitzat per la Fundació ACE i el Conservatori Liceu. El programa consta d’un cicle de concerts que es duran a terme mensualment a la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de la Fundació.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.

Comença la II edició del programa Estimul’Art

24/10/2015RSC
La segona edició del programa Estimul'art va començar el passat 16 d’octubre i durarà fins el 6 de maig. Els organitzadors -Fundació ACE, el Mus...