Sensibilització

Joan Ramon Riera, nou regidor del districte de Les Corts, visita les instal·lacions de Fundació ACE

10/09/2020
Joan Ramon Riera, recentment regidor del districte de Les Corts, ha visitat les instal·lacions de Fundació ACE per conèixer de primer mà la labor clínica i social que es desenvolupa en el  Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE, l’Ajuntament de Barcelona i altres quatre entitats de la ciutat posen en marxa “Infocanal BCN per l’Alzheimer”, un espai per respondre tots els dubtes de la ciutadania sobre la malaltia

21/09/2020RSC
La Taula Barcelona per l’Alzheimer formada, entre d'altres, per Fundació ACE, han creat un nou canal d’informació adreçat al conjunt de la ciutadania per respondre tots els dubtes que es puguin generar al voltant de l’Alzheimer.

Fundació ACE i el Conservatori Liceu inicien el programa Estimul’Art Música 2020 amb un concert del Duo Athrodeel

31/01/2020RSC
Aquesta setmana s'ha iniciat el programa Estimul’Art Música 2020, organitzat per la Fundació ACE i el Conservatori Liceu. El programa consta d’un cicle de concerts que es duran a terme mensualment a la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de la Fundació.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.