Recerca

Investigadors estudien el paper de l’obesitat i la inflamació en el desenvolupament de la malaltia d’Alzheimer

15/09/2021
Un estudi de la Universitat de Barcelona i en el que participen investigadors d’Ace Alzheimer Center Barcelona, publicat recentment a la revista Cell & Bioscience, ha avaluat els efectes beneficiosos de l’administració repetida de Dexibuprofeno.

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de la Fundació KPMG

30/07/2021RSC
La Fundació KPMG destina part de la iniciativa “Cafès solidaris” al grup de suport per a cònjuges de persones pre-senils “La meva parella té 54 anys i té Alzheimer... què puc fer?”

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

20/07/2021RSC
Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya.

Fundació Mir-Puig, col·laborador d’Ace Alzheimer Center Barcelona

10/06/2021RSC
L’entitat benèfica ubicada a Barcelona signa un conveni de col·laboració per oferir suport econòmic als projectes de recerca que Ace desenvolupa.

Vota per la campanya “Regala Memòria” als Premis d’Internet 2021

25/03/2021RSC
La campanya de Fundació ACE “Regala Memòria 2020” ha estat nominada en la categoria Publicitat online – acció social en la XXVI edició dels Premis d’Internet.

ASALTO, un nou joc de taula solidari

25/01/2021RSC
ASALTO és un nou joc dinàmic i atractiu del que els seus creadors donaran a Fundació ACE part dels beneficis.