Comença la vacunació a la Unitat d'Atenció Diürna

01/03/2021
Dilluns, 1 de març, ha començat la vacunació dels usuaris del Centre de Dia i de l'Hospital de Dia de Fundació ACE. Tres equips d'infermers de l'Hospital Clínic de Barcelona han administrat la primera dosi de la vacuna Pfizer

ASALTO, un nou joc de taula solidari

25/01/2021RSC
ASALTO és un nou joc dinàmic i atractiu del que els seus creadors donaran a Fundació ACE part dels beneficis.

Ampliem els exercicis d’estimulació cognitiva gràcies a Kern Pharma

28/10/2020RSC
Kern Pharma facilita les persones amb deteriorament cognitiu lleu i moderat diversos exercicis disponibles al nostre web que se sumen als que Fundació ACE va posar a disposició del públic durant l'estat d'alarma.

Fundació ACE, l’Ajuntament de Barcelona i altres quatre entitats de la ciutat posen en marxa “Infocanal BCN per l’Alzheimer”, un espai per respondre tots els dubtes de la ciutadania sobre la malaltia

21/09/2020RSC
La Taula Barcelona per l’Alzheimer formada, entre d'altres, per Fundació ACE, han creat un nou canal d’informació adreçat al conjunt de la ciutadania per respondre tots els dubtes que es puguin generar al voltant de l’Alzheimer.

Fundació ACE i el Conservatori Liceu inicien el programa Estimul’Art Música 2020 amb un concert del Duo Athrodeel

31/01/2020RSC
Aquesta setmana s'ha iniciat el programa Estimul’Art Música 2020, organitzat per la Fundació ACE i el Conservatori Liceu. El programa consta d’un cicle de concerts que es duran a terme mensualment a la Unitat d’Atenció Diürna (UAD) de la Fundació.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.