Comença la II edició del programa Estimul’Art

La segona edició del programa Estimul'art va començar el passat 16 d’octubre i durarà fins el 6 de maig. Els organitzadors -Fundació ACE, el Museu Frederic Marès i el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA)- han preparat 18 sessions: nou a cada museu.

Hi participen pacients de l'Hospital de dia de Fundació ACE. Són grups reduïts de persones que es troben en les dues primeres fases de la malaltia i que poden realitzar aquest tipus d’activitats. Aquestes persones comparteixen característiques socio-culturals i tenen, més o menys, la mateixa edat.

La versió 2015-2016 d'aquest programa, que va començar l’any passat, incorpora nous elements per als pacients; com ara fer el recorregut amb un mapa assenyalant els elements clau (edificis, monuments, carrers...). Aquest exercici,  dissenyat per aprofitar l'abans, el durant i el després de la visita als museus, possibilita el treball en l’orientació espaial.

Els beneficiaris de la primera edició del programa van puntuar Estimul’Art amb un 14’9/15 en una escala de valoració per a teràpies no farmacològiques.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.