Ace:

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

El camp de l'atenció assistencial de persones amb demència i Alzheimer, així com el de diagnòstic i investigació d'aquestes patologies, ha evolucionat al llarg dels anys.

Fundació ACE també ho ha fet durant aquests darrers 30 anys de trajectòria. El que va començar sent un centre per aplicar un nou programa de psicoestimulació per a persones amb deteriorament cognitiu, avui és una entitat que diagnostica a més de 7.500 persones a l'any, atén més de 250 persones en el seu hospital de dia i centre de dia, compta amb un equip d'investigadors que es dediquen a conèixer els orígens de la malaltia d'Alzheimer i una unitat d'assajos clínics que busca un tractament eficaç per aturar o curar el deteriorament cognitiu.

Fruit d'aquesta evolució, Fundació ACE s'ha sotmès a un canvi en la seva identitat corporativa que es materialitza en una renovació del logotip i, per tant, en una nova marca que ja s'està aplicant a xarxes socials, cartelleria interna, catàlegs, documents, presentacions corporatives i, properament, al renovat web de l'entitat.

D'aquesta manera, Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya. Per a aconseguir-ho, Ace s'ha aliat amb l'empresa barcelonina de branding Firma, que ha redissenyat el logotip i les aplicacions gràfiques de l'entitat.

Per al nou logotip d'Ace s'ha fet evolucionar els tres colors originals de Fundació ACE; el vermell, el blau i el groc; per a crear una barra en degradat en aquestes tres tonalitats que evoca la pèrdua de memòria, símptoma principal de l'Alzheimer.

Aquesta combinació de colors també recorda l'alba i invoca el pensament positiu i una esperança per a les persones que conviuen amb una demència, ja que Ace Alzheimer Center Barcelona segueix treballant perquè un dia l'Alzheimer sigui història.

Per a Miren Jone Gurrutxaga, directora general d'Ace Alzheimer Center Barcelona, "aquest és un canvi a futur, una evolució que la mateixa història de l'entitat ha dictat. Fa anys que estem creixent i millorant els nostres serveis i, si evoluciona la fundació, també ho ha de fer la seva marca. Gràcies a la gran feina d'una agència experta en el disseny de marca, Firma, hem redissenyat el logotip i les aplicacions corporatives per a escometre l'objectiu d'obrir-nos a tota la ciutadania i arribar a totes les persones amb deteriorament cognitiu".

Per la seva banda, la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d'Ace Alzheimer Center Barcelona, diu "estar molt satisfeta amb la renovació de la marca". I afegeix "hem fet un salt qualitatiu molt important i hem professionalitzat l'anterior imatge corporativa. Ara el relat de la nostra missió i els nostres valors encaixa amb la imatge i la identitat que projectem al món. A Barcelona hi ha una entitat, Ace Alzheimer Center, que es preocupa i s'ocupa de les persones amb deteriorament cognitiu o demència, de les seves famílies, i de treballar dia a dia perquè l'Alzheimer sigui història".

Canvis al Patronat de Fundació ACE

20/07/2017Sensibilització
Canvis al Patronat de Fundació ACE   En la darrera reunió del Patronat del dia 21 de juny, el Sr. Pere Saumoy va presentar la renuncia al càr...