Ace:

Fundació Mir-Puig, col·laborador d’Ace Alzheimer Center Barcelona

Fundació Mir-Puig s’uneix a la missió d’Ace Alzheimer Center Barcelona; fer que l’Alzheimer algun dia sigui història. L’entitat benèfica ubicada a Barcelona signa un conveni de col·laboració per oferir suport econòmic als projectes de recerca que Ace desenvolupa amb la finalitat de conèixer més sobre la malaltia d’Alzheimer i el seu origen.

Miren Jone Gurrutxaga, directora general d’Ace Alzheimer Center Barcelona, valora molt positivament l’aportació que Fundació Mir-Puig ofereix a l’entitat: “és gràcies a les institucions solidàries, com Fundació Mir-Puig, que poden donar continuïtat a molts projectes de recerca dirigits al tractament de l’Alzheimer i altres demències i a construir entre tots un futur sense Alzheimer”.

Sobre la Fundació Mir-Puig

La Fundació Mir-Puig es va constituir el 1978 amb l’objectiu de satisfer de forma altruista les necessitats intel·lectuals o físiques de persones que per raó de circumstàncies específiques no poden aconseguir dits beneficis. Els seus fins benèfics es realitzen creant institucions o establiments benèfics i culturals o ajudant a altres ja existents, així com ajudant persones individuals necessitades per pal·liar qualsevol malaltia o infortuni.

L’equip de recerca de Fundació ACE, reconegut amb set beques per a la recerca de l’Alzheimer i altres demències

02/12/2019Recerca
L'equip de professionals de la Unitat de Recerca de Fundació ACE ha estat reconegut amb set ajudes públiques per a la recerca de la demència que ascendeixen a un total de 616.000 euros.