Vota per la campanya “Regala Memòria” als Premis d’Internet 2021

La campanya de Fundació ACE “Regala Memòria 2020” ha estat nominada en la categoria Publicitat online – acció social en la XXVI edició dels Premis d’Internet. Aquests guardons, organitzats per l’Associació d’Usuaris d’Internet, tenen per objectiu reconèixer aquelles iniciatives, persones o organitzacions que més han destacat en el bon ús d’internet i les noves tecnologies.

L’espot va ser dirigit, produït i guionitzat per UNDATIA comunicació que ja ha col·laborat en anys anteriors amb Fundació ACE i es va estrenar el passat mes de setembre coincidint amb el Dia Mundial de l’Alzheimer.

En aquesta nova campanya, l’empresa tecnològica HP es va sumar a Fundació ACE per crear un anunci centrat en sensibilitzar la societat sobre aquesta patologia, utilitzant la pandèmia per COVID-19 com a context per una reflexió sobre l’abast de l’Alzheimer i la demència.

La peça col·loca al centre els 75 milions de persones a les que afectarà l’Alzheimer el 2030, segons dades de l’organització internacional Alzheimer’s Disease International, i que ja no recordaran el període de pandèmia que estem vivint.

El procés dels premis és participatiu i permet qualsevol usuari de la xarxa votar la campanya Regala Memòria en aquest enllaç.

Reconeixement a la creativitat en l’acció social

Coincidint amb el Dia Mundial de les Telecomunicacions i Societat de la informació, el 17 de maig s’organitzen els Premis d’Internet. Tenint els seus orígens en el 1996 s’han convertit en un dels premis més prestigiosos d’Internet, donant a conèixer grans iniciatives i campanyes.

Els guardonats seran escollits per un jurat format per més de 50 professionals i s’anunciaran a la Gala dels Premis d’Internet que se celebrarà el 20 de maig.

La Dra. Mercè Boada, premi Fundació Fira Gran 2018

23/05/2018Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat guardonada aquest any amb el premi Fundació Fira Gran 2018 per la seva aportació com a neuròloga.