Atenció i tractament

Demència: 15 punts clau per al cuidador

18/11/2019
Conscients de l’impacte que el diagnòstic de demència té per als cuidadors de les persones afectades, els experts de Fundació ACE recomanen tenir en compte algunes indicacions a l’hora d’enfrontar aquesta tasca.

La Doctora Boada entra al rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

25/11/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE i una de les principals autoritats internacionals en l’àmbit de les demències, ha estat seleccionada per formar part del prestigiós rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya.

Mirades des del lideratge femení

13/11/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada va participar ahir en la sessió “Mirades des del lideratge femení. Dones que inspiren” que va comptar amb una taula rodona de dones rellevants en l'àmbit de la salut a nivell estatal.

Fundació ACE participa en la 13a Festa de la Ciència

28/10/2019Sensibilització
Fundació ACE va participar aquest cap de setmana en la 13a Festa de la Ciència amb la xerrada "Queixes subjectives de memòria. Fins on ens hem de preocupar?", a càrrec de la Dra. Isabel Hernandez, neuròloga de la Unitat de Diagnòstic de la Fundació.

La Dra. Boada, candidata del rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

17/10/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat nominada candidata per formar part del rànquing de Top 100 Dones Líders a España en la categoria de “Pensadores i Expertes”.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019Sensibilització
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.