Comença la vacunació a la Unitat d'Atenció Diürna

01/03/2021
Dilluns, 1 de març, ha començat la vacunació dels usuaris del Centre de Dia i de l'Hospital de Dia de Fundació ACE. Tres equips d'infermers de l'Hospital Clínic de Barcelona han administrat la primera dosi de la vacuna Pfizer

BLOG | La genètica de l’Alzheimer

17/02/2021Sensibilització
Totes les malalties tenen un component genètic quantificable, i la malaltia de l’Alzheimer no és una excepció. Avui en dia, és possible diferenciar, genèticament, dues formes de la malaltia: mendeliana i complexa.

Celebrem el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

11/02/2021Sensibilització
A Fundació ACE comptem amb 46 investigadores, neuròlogues, neuropsicòlogues i infermeres que desenvolupen la seva activitat professional a la Unitat de Diagnòstic, assajos clínics i recerca aplicada, genòmica, clínica i social.

BLOG | Com comunicar-me amb una persona amb demència?

22/01/2021Sensibilització
En aquest post us donem 10 recomanacions per millorar la comunicació amb les persones amb demència

5 consells per celebrar un Nadal segur amb una persona amb Alzheimer

15/12/2020Sensibilització
Tenir un familiar amb demència entre els nostres convidats comporta extremar les precaucions seguint les indicacions del Departament de Salut i del Ministeri de Sanitat, donat que la demència els pot fer encara més vulnerables.

BLOG | La importància de la salut visual en les demències

11/12/2020Sensibilització
Joan Martínez, optometrista de Fundació ACE, ens explica la importància de revisar la vista de les perosnes amb deteriorament cognitiu per evitar la seva pèrdua d'autonomia.