Recerca

Ace Alzheimer Center Barcelona participa en el simposi anual del NNAC

19/02/2024
El Dr. Agustí Ruiz va impartir una ponència sobre la genètica de la malaltia d'Alzheimer en la població hispana.

David Escudé, regidor del districte de Les Corts, visita l'Ace Alzheimer Center Barcelona.

12/02/2024Sensibilització
El regidor va voler conèixer de primera mà la tasca clínica i social del centre.

Dia Internacional de la Dona i la Nena a la ciència

11/02/2024Sensibilització
Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència hem volgut reunir a la Dra. Isabel Hernández i la Dra. Victoria Fernández, mare i filla, per conèixer les seves opinions i perspectives sobre el paper de la dona en la ciència

Avantatges de regalar memòria

01/02/2024Sensibilització
Exposem els avantatges fiscals que hi ha darrere de l'acte de donació tant per a empreses com per a particulars.

Nadal i demència

18/12/2023Sensibilització
Ace Alzheimer Center ofereix 8 consells i recomanacions a tenir en compte per part de familiars i cuidadors de cara a les festes de Nadal.

Una fundació de dones líders

15/11/2023Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, neuròloga i directora mèdica; i Miren Jone Gurrutxaga, directora general, han estat nomenades candidates al rànquing Top 100 Dones Líders que organitza El Español.