Sensibilització

Joan Ramon Riera, nou regidor del districte de Les Corts, visita les instal·lacions de Fundació ACE

10/09/2020
Joan Ramon Riera, recentment regidor del districte de Les Corts, ha visitat les instal·lacions de Fundació ACE per conèixer de primer mà la labor clínica i social que es desenvolupa en el  Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

10/09/2020Sensibilització

30 coses que no coneixies sobre l’Alzheimer

08/09/2020Sensibilització
Malgrat que l’Alzheimer és el tipus de demència més comú, encara existeix desconeixement. T'enumerem les 30 coses que probablement desconeixies sobre l’Alzheimer.

Al setembre regala'ns el teu record per donar visibilitat a l'Alzheimer

31/08/2020Sensibilització
A Fundació ACE comencem el mes de l’Alzheimer amb la campanya “Regala’ns un record”. Per mitjà d'un formulari, totalment anònim, podràs compartir el teu millor record per omplir les xarxes socials de moments que mai haurien de ser esborrats.

Alba Benaque deixa la direcció de Fundació ACE

10/07/2020Sensibilització
La directora general de Fundació ACE, la doctora Alba Benaque, ha decidit deixar l’entitat per afrontar nous reptes professionals. Benaque va començar la seva trajectòria a Fundació ACE l’any 2018.

Primera reunió online del Patronat de Fundació ACE

30/06/2020Sensibilització
Els membres del Patronat de Fundació ACE van celebrar ahir la reunió semestral que, per primera vegada, es va celebrar per via telemàtica, arran de la situació generada per la COVID-19.