Atenció i tractament

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

Primera reunió online del Patronat de Fundació ACE

30/06/2020Sensibilització
Els membres del Patronat de Fundació ACE van celebrar ahir la reunió semestral que, per primera vegada, es va celebrar per via telemàtica, arran de la situació generada per la COVID-19.

El Col·legi Oficial de Metges de Barcelona dona material sanitari a Fundació ACE

09/06/2020Sensibilització
El Col·legi Oficial de Metges de Barcelona ha fet una generosa donació a Fundació ACE de material de protecció per a la recuperació de l’activitat presencial. La donació alleugirà el cost que suposa garantir la completa protecció de l'equip d'atenció.

Moltes gràcies!

02/06/2020Sensibilització
En el context actual de crisi, des de Fundació ACE volem deixar patent el nostre més sincer agraïment a totes aquelles persones i entitats que, malgrat la pandèmia, han continuat donant-nos suport.

La malaltia d'Alzheimer ja és la sisena principal causa de mort als Estats Units

25/03/2020Sensibilització
La malaltia d'Alzheimer ja és la sisena causa de mort als EUA i la cinquena causa de mort per a persones de 65 anys o més i de dones de qualsevol edat, segons l'informe "Fets i Xifres 2020" sobre la malaltia de l'Associació d'Alzheimer.

L'Alzheimer a les escoles

10/03/2020Sensibilització
Estudiants de FEDAC Sant Narcís de Girona han visitat recentment les instal·lacions de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE.