Ace:

Avantatges de regalar memòria

01/02/2024

Avantatges de regalar memòria

El passat 23 de gener vam rebre la visita de Mònica Espadaler, referent en organització d'esdeveniments esportius, culturals i socials, que ha vinculat la seva trajectòria professional i personal amb el suport a causes benèfiques.

Prova d'això és la donació de l'import íntegre dels fons recaptats en el seu 60è aniversari als projectes de Ace Alzheimer Center Barcelona.

Persones com Mònica són les que contribueixen a la investigació d'una malaltia que afecta a milions de persones arreu del planeta.

I jo, quins avantatges tinc per donar?

Els primers 250 euros donats tenen una deducció del 80% en la quota íntegra de l'IRPF. Allò que excedeixi de 250 euros té una deducció del 40% en la quota. Per exemple, realitzant una donació de 250 euros, es deduiran 200 (80% de la quota) en l'IRPF.

Quins avantatges té donar per al teu negoci?

La deducció per a empreses per donacions a fundacions i associacions és del 35% sobre l'Impost de Societats. Aquesta deducció pot augmentar fins al 40% el tercer any si es fan donacions plurianuals a la mateixa fundació per un import igual o superior.

Regala memòria

Des d'Ace Alzheimer Center Barcelona volem ressaltar la importància que tenen aquestes donacions, tant per a les persones que pateixen una malaltia, com per als seus familiars.

Gràcies a totes les persones i empreses amb propòsit, ajudarem a donar a conèixer de millor forma la malaltia de l'Alzheimer, atendre a més persones, seguir investigant i continuar oferint un servei integrat.

A travès d'aquest enllaç podràs realitzar una donació sota l'import que consideris més convenient. O bé, també pots fer el teu donatiu a través de Bizum introduint el nostre identificador d'ONG 03674.

Mitjançant aquests actes, podrem fer que algun dia l'Alzheimer sigui història

Celebrem la setmana del donant de plasma

06/10/2021Sensibilització
Des d’Ace Alzheimer Center Barcelona ens volem unir a aquesta iniciativa per conscienciar la societat dels beneficis i teràpies que existeixen gràcies a la donació de plasma.