Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE. A través d’aquesta col·laboració, la cadena oferirà als seus clients la possibilitat d’arrodonir l’import final de la compra i contribuir d'aquesta manera al finançament d'un projecte d'assistència a cuidadors de persones amb Alzheimer que la Fundació duu a terme.

Amb aquesta iniciativa, la cadena catalana vol donar suport a la lluita contra l’Alzheimer, coincidint, a més, amb la celebració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el dia 21 de setembre

Amb la finalitat de facilitar la col·laboració dels clients, es posarà en marxa un sistema de pagament a través del qual, al fer-se una compra amb targeta, apareix al mateix datàfon la possibilitat d’arrodonir l’import final. En cas de voler col·laborar, el comprador només ha de prémer el botó verd i continuar amb el procés de compra habitual

Tots els fons que s’hagin recaptat a través d’aquest mètode durant el mes de setembre seran donats, íntegrament, a Fundació ACE i serviran per a finançar el projecte "Aula de cuidadors", de formació i suport a familiars de persones amb Alzheimer organitzat per la Fundació. Per seguir el procés de donació de la campanya, es pot consultar aquest enllaç.

Si vols col·laborar en aquesta campanya, només has de venir a comprar a qualsevol establiment de la cadena de supermercats Bonpreu i Escalt.

Tens fins al 30 de setembre per participar!

Campanya arrodoniment Solidari Bonpreu i Esclat

Fundació ACE inaugura el Programa Cuidador Expert

10/01/2020Formació
El Programa Cuidador Expert ja s'ha inaugurat a la Fundació ACE, amb l'objectiu de contribuir a millorar la qualitat de vida dels cuidadors i cuidadores de persones amb demències.