Comença el projecte From Bubble a Barcelona

Fundació ACE participarà del 16 d’octubre a l'11 de desembre en el projecte From Bubble, una iniciativa artística i social que tindrà lloc a la ciutat de Barcelona del per tal d’explicar i donar a conèixer a la societat la malaltia d’Alzheimer. El projecte compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, així com d’un bon nombre d’entitats i associacions en l’àmbit de l’Alzheimer i les demències, que proposaran tot un seguit d’activitats per sensibilitzar a la ciutadania sobre l’abast i els efectes d’aquesta malaltia. En motiu del From Bubble, Fundació ACE ha preparat per diferents indrets del Districte de Les Corts, on té una forta implantació, un gran ventall de conferències, sessions informatives, tallers pràctics i exposicions de pintures, entre d’altres.

Entre aquestes, destaca especialment la performance que es durà a terme el proper 29 d’octubre davant de la Unitat de Diagnòstic, el Centre i l’Hospital de Dia de la Fundació. En aquesta acció, que començarà a partir de les 15.00 hores, es demanarà als participants que enganxin adhesius de colors al terra i a l’exterior dels edificis, simulant l’acumulació de cèl·lules i proteïnes que té lloc al cervell d’una persona amb Alzheimer.

D’altra banda, la Dra. Mercè Boada, responsable mèdica de Fundació ACE, realitzarà el proper 30 d’octubre la conferència “L’art del no perdre”. La sessió, que tindrà lloc a  les 19.00 hores a la Sala de Plens del Districte de les Corts, abordarà el funcionament del cervell i la necessitat del diagnòstic precoç en la malaltia de l’Alzheimer.

Us deixem a continuació el llistat complet de les accions que des de Fundació ACE hem preparat per tots vosaltres.

Us hi esperem!

Formulari d'inscripció:

Adéu a Carmen Mateu Quintana

25/01/2018Sensibilització
Adéu a Carmen Mateu Quintana La seva aposta en la lluita contra l'Alzheimer és un exemple per a la societat   Ha estat coneguda per ser el ros...