La trajectòria de Fundació ACE reconeguda institucionalment pel districte de Les Corts

El passat 7 d’octubre, durant l’últim Consell Plenari de Les Corts, el vicepresident del districte, el sr. Josep Maria Gebelli, va presentar una declaració institucional amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer en la que es posava en valor l’activitat dels centres i entitats que treballem en la investigació de les demències i en l’assistència a les persones que han de conviure amb elles, així com als seus cuidadores i cuidadores.

En especial, es va fer esment a la trajectòria de Fundació ACE. La nostra entitat acumula més de 25 anys d’activitat en el barri de Les Corts i sent un referent mundial en l’àmbit de les demències.

“El Consell Municipal de Les Corts acorda donar el seu suport a les entitats que treballen per l’Alzheimer en diferents àrees de la malaltia: informació, prevenció, formació, atenció directa i suport a cuidadors i cuidadores, activitats culturals i lúdiques o investigació. Ressaltar la feina de les entitats de la ciutat que són referents (...) Fem una menció específica a la Fundació ACE, vinculada al districte de Les Corts des de fa més de 25 anys amb les unitats de diagnòstic, atenció diürna i d’investigació””.

Des de Fundació ACE volem agrair el gest i la sensibilitat del govern de Les Corts vers els professionals que treballem dia a dia perquè l’Alzheimer sigui història i vers les famílies que han de conviure amb la malaltia. Esperem que aquest sigui un pas més per a conscienciar de la transcendència de la recerca i de la importància de la detecció precoç.

Pots veure la declaració institucional al següent vídeo:

L’equip de recerca de Fundació ACE, reconegut amb set beques per a la recerca de l’Alzheimer i altres demències

02/12/2019Recerca
L'equip de professionals de la Unitat de Recerca de Fundació ACE ha estat reconegut amb set ajudes públiques per a la recerca de la demència que ascendeixen a un total de 616.000 euros.