Entrevista a la Dra. Boada a la ràdio La Xarxa

Com sabem que una persona té Alzheimer? Quina percepció social hi ha de la malaltia? Com cuidem la nostra memòria? És veritat que l’exercici i la alimentació ajuden a prevenir la malaltia d’Alzheimer? Aquestes van ser algunes de les preguntes que ahir dimarts li van fer a la Dra. Boada, directora mèdica de Fundació ACE,  al programa de ràdio “La Tarda” de La Xarxa.

Durant l’entrevista es va parlar de tot això i molts altres temes, com la poca inversió que es fa en recerca per Alzheimer, o l’evolució dels noms que ha rebut la malaltia des del to pejoratiu “va perdre l’enteniment”, passant per demència senil fins ara que es reconeix com a Malaltia d’Alzheimer.

Com va remarcar durant l’entrevista “És una malaltia tan important i greu, com ho pot ser un infart de miocardi” i va reivindicar la necessitat de esmentar-la pel seu nom i explicar més sovint en què consisteix aquesta malaltia neurodegenerativa per ajudar a què tothom la reconegui. “Si jo no veig la malaltia, la malaltia no existeix i així ningú em podrà ajudar”.

200 persones assisteixen al concert ‘Música per l’Alzheimer’

18/03/2019Sensibilització
Prop de 200 persones van assistir al concert solidari ‘Música per l'Alzheimer’, organitzat per a captar fons per a la recerca d'aquesta malaltia.