Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen avui la polsera solidària Instant, una joia d’inspiració mediterrània. Els beneficis de la venda es donaran a la Unitat de Recerca de la Fundació

La iniciativa s’emmarca en el conveni de col·laboració que les dues entitats han signat per impulsar la investigació de la malaltia d’Alzheimer i promoure la sensibilització i implicació de la societat en la lluita contra la demència.

Una joia solidària i exclusiva

Majoral, que se suma així a la campanya Regala Memòria de Fundació ACE, ha creat una polsera exclusiva, dins la col·lecció Jungle, inspirada en formes naturals i que rememora l’illa de Formentera.

Forjada en plata i elaborada de manera artesanal, la peça inclou la gravació del logotip de Fundació ACE i Majoral i porta un petit tancament en espiral. El preu de la polsera és de 35 euros i els beneficis de la seva venda estaran íntegrament destinats a l’estudi i recerca de la malaltia d’Alzheimer.

La polsera surt a la venda avui i es podrà adquirir a les botigues físiques de Majoral i, també, a través de la seva plataforma online.

COMPRA AQUÍ LA TEVA POLSERA INSTANT

Polsera solidària Instant

VilaPensa: Una nova mirada a l’Alzheimer

10/04/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha participat en el festival de pensament VilaPensa amb la conferència “La recerca de la felicitat en la infelicitat” que ofereix una nova mirada a la malaltia d'Alzheimer.