Fundació ACE participa en la 13a Festa de la Ciència

Fundació ACE va participar aquest cap de setmana en la 13a Festa de la Ciència impartint la xerrada "Queixes subjectives de memòria. Fins on ens hem de preocupar?". La sessió que va anar a càrrec de la Dra. Isabel Hernandez, neuròloga a la Unitat de Diagnòstic de la Fundació, va tenir com a objectiu informar sobre  els signes i senyals d’alarma a tenir en compte quan una persona comença a tenir pèrdues de memòria com a conseqüència d’un procés de deteriorament cognitiu.

La Festa de la Ciència que enguany va tenir lloc el 26 i 27 de novembre al Moll de la Fusta és la cita anual de la ciutat de Barcelona amb la ciència, la tecnologia, el coneixement i la cultura. Aquesta 13a edició ha comptat amb prop de 200 activitats distribuïdes en 24 espais per apropar a la ciutadania a la recerca que es fa a Barcelona i la seva àrea d’influència.

Pòster de la 13a Festa de la Ciència

El RCD Espanyol també ‘Regala Memòria’

20/09/2018Sensibilització
La plantilla de jugadors del primer equip del RCD Espanyol i l’Espanyol B va rebre a Fundació ACE a la Ciutat Esportiva Dani Jarque per tal de donar suport al’entitat en motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer i col·laborar amb la campanya ‘Regala Memòria'.