Ace:

Una fundació de dones líders

15/11/2023

Una fundació de dones líders

La Dra. Mercè Boada, neuròloga i directora mèdica; i Miren Jone Gurrutxaga, directora general, han estat nomenades candidates al rànquing Top 100 Dones Líders que organitza El Español.

La selecció del rànquing final es fa en dos estadis. El primer és per votació popular i el termini ja és obert fins al 14 de desembre:

Vota per la Dra. Mercè Boada

Vota per Miren Jone Gurrutxaga

Tercera candidatura per a la Dra. Boada

La Dra. Mercè Boada ha estat escollida per tercer any com a candidata per figurar entre les acadèmiques i investigadores més influents.

Entre les raons per ser Top 100, El Español destaca la seva trajectòria professional en investigació de les demències. Sota la seva direcció mèdica, més de 30.000 persones han estat diagnosticades de forma rigorosa gràcies a un model d’atenció pioner a Espanya.

Primera candidatura per a Miren Jone Gurrutxaga

Per la seva banda, la directora general d'Ace és la primera vegada que apareix com a candidata entre les altes executives i CEOS més influents d'Espanya.

Entre les raons per ser Top 100, destaca el seu lideratge en el moment més delicat de la pandèmia, ja que Ace Alzheimer Center Barcelona va ser capaç de restituir la seva activitat normal en temps rècord, i incrementar-la.

Igualtat de gènere

Aquest és un rànquing que té com a objectius fomentar la igualtat de gènere al mercat laboral, generar el canvi cultural necessari per arribar a entorns de treball més inclusius, reconèixer el talent, habilitats i èxits de les candidates a més de servir de referent i inspiració per a les noves generacions de dones al món laboral.

Mercè Boada, premi Muncunill a la Innovació 2023

20/04/2023Sensibilització
L’Ajuntament de Terrassa ha decidit atorgar el Premi Muncunill a la Innovació Honorífic 2023 a la Dra. Mercè Boada , fundadora i directora mèdica d'Ace, per la seva trajectòria professional. L'acte de lliurament dels Premis (que inclou 4 categories + el