In memoriam Sra. Montserrat Trueta

La Presidenta i fundadora de la Fundació Catalana de Síndrome de Down, Sra. Montserrat Trueta Llacuna, va morir el passat 5 de maig. La Sra. Trueta, era filla del Dr. Josep Trueta, i va fundar el 1984, conjuntament amb el seu espòs, el Sr. Ramon Trias Fargas, l’esmentada Fundació per tal de millorar la sensibilització, el diagnòstic, el tractament i la recerca sobre la Síndrome de Down.

La Fundació Catalana Síndrome de Down és avui un centre de referencia pel que fa a la inclusió social de les persones amb aquesta patologia, i també respecte de les persones amb altres discapacitats intel·lectuals. El 1992 li fou concedida la Creu de Sant Jordi i el 2006 la medalla d’honor del Parlament de Catalunya.

El Patronat, la direcció i el personal de Fundació ACE volem expressar el més sincer condol pel seu traspàs i ens unim al dolor de la seva família. Sempre li estarem agraïts per la seva vocació de servei i per liderar la Fundació Catalana Síndrome de Down, amb la qual la nostra Fundació ha tingut l’oportunitat de col·laborar.

Sra. Montserrat Trueta

Nou vídeo de la Campanya Regala Memòria!

18/09/2019Sensibilització
Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el proper dissabte 21 de setembre, Fundació ACE llança el nou espot de la Campanya Regala Memòria 2019 que posa el focus en l'entorn i els cuidadors de les persones afectades.