La Dra. Boada entra al rànquing TOP 100 Dones Líders a España

TOP 100 Dones Líders a Espanya

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE i una de les principals autoritats internacionals en l’àmbit de les demències, ha estat seleccionada per formar part del prestigiós rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

Aquesta classificació impulsada pel web de notícies Mujeres&Cía reconeix anualment cent dones que destaquen en els seus respectius àmbits professionals. La Dra. Boada ha estat escollida per la seva trajectòria de més de 30 anys dedicada a la recerca de l’Alzheimer i pel seu paper com a líder i coordinadora de nombrosos projectes de referència d’abast europeu i internacional.

Alzheimer i perspectiva de gènere

A més de la seva contribució en el camp de la recerca, la Dra. Boada també ha aportat una òptica de gènere en l’anàlisi de la malaltia. Recentment, la neuròloga ha col·laborat en l’impuls del Women and Alzheimer Advisory Council, un consell assessor europeu que té l’objectiu d’abordar el paper dels governs i els agents polítics europeus en la lluita contra l’Alzheimer, centrant la seva atenció en la situació de les dones davant la demència.

Premiades en la categoría de Pensadores

La Dra. Boada, candidata del rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

17/10/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat nominada candidata per formar part del rànquing de Top 100 Dones Líders a España en la categoria de “Pensadores i Expertes”.