La doctora Mercè Boada, entre els candidats a ambaixadors de la medicina a Espanya

.

Amb motiu del seu 25 aniversari, Diario Médico ha organitzat el rànquing per elegir els 25 ambaixadors de la Medicina espanyola. La iniciativa vol ser un reconeixement a la tasca dels professionals de la Medicina que són representatius en les seves comunitats autònomes i en els seus respectius camps.

Els candidats a 25 ambaixadors han estat prèviament seleccionats pel Col·legi de Metges corresponent a cada comunitat autònoma a excepció dels candidats de Madrid i Catalunya que han estat seleccionats per un grup d'experts.

Entre els metges catalans es troba la Dra. Mercè Boada, fundadora i directora mèdica de Fundació ACE, que l'any passat va ser guardonada amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya . La Dra. Boada és autora de més de 150 articles, 25 capítols de llibre i 12 llibres de divulgació. A més, ha liderat més de 110 assaigs clínics des de 1996 (actualment lidera 18).

En el rànquing podrà votar qualsevol persona registrant-se en la pàgina web de DiarioMédico (http://www.diariomedico.com/mk/25_embajadores/index.php). Hi haurà dos finalistes de cada CCAA que seran els més votats pels usuaris. La selecció final, que conformarà la llista dels 25 ambaixadors, la realitzarà un jurat d'experts.

embajadoresembajadores

Conveni de Col·laboració amb el Conservatori Liceu

14/02/2019Sensibilització
Fundació ACE i el Conservatori Liceu han signat avui un conveni de col·laboració amb la finalitat d’impulsar projectes conjunts en favor de la recerca de l’Alzheimer i la millora de la qualitat de vida de les persones amb aquesta malaltia.