La Dra. Boada, candidata del rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

Dra. Mercè Boada, canidata al rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat nominada candidata per formar part del rànquing de Top 100 Dones Líders a España en la categoria de “Pensadores i Expertes”.

Aquest rànquing, que es publica anualment des de l’any 2011, està organitzat pel portal “Mujeres & Cía”, una web de notícies de referència entre dones professionals, empresàries i directives. El seu objectiu és donar visibilitat a les dones i fomentar que la seva veu s’incorpori a l’agenda estratègica política, econòmica i social.

Per tal de votar per la candidatura de la Dra. Boada, podeu fer-ho a través del següent enllaç: https://registro.lastop100.com/profile/MerceBoada/

El termini finalitza el 25 d’octubre!

La trajectòria de Fundació ACE reconeguda institucionalment pel districte de Les Corts

21/10/2020Sensibilització
El districte de Les Corts va reconèixer la trajectòria de Fundació ACE durant el Consell Plenari celebrat el dia 7 d'octubre de 2020.