La Dra. Mercè Boada, ambaixadora de la medicina espanyola segons Diario Médico

Amb motiu del seu 25 aniversari, Diario Médico va organitzar a principis de 2017 un rànquing per elegir els 25 ambaixadors de la Medicina espanyola. La iniciativa va voler ser un reconeixement a la tasca dels professionals de la Medicina que són representatius en les seves comunitats autònomes i en els seus respectius camps.

La Dra. Boada ha estat reconeguda d'aquesta manera per la seva carrera i el seu prestigi mèdic i científic i més de compartir portada amb els altres 24 guanyadors, la publicació transcriu, en la seva última entrega, una entrevista realitzada a la doctora. Els candidats a 25 ambaixadors van ser prèviament seleccionats pel Col·legi de Metges corresponent a cada comunitat autònoma a excepció dels candidats de Madrid i Catalunya que els van triar un grup d'experts.

Entre els metges catalans es trobava la Dra. Mercè Boada, fundadora i directora mèdica de Fundació ACE, que l'any passat va ser guardonada amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya. La Dra. Boada és autora de més de 150 articles, 25 capítols de llibre i 12 llibres de divulgació.

A més, ha liderat més de 110 assaigs clínics des de 1996 (actualment lidera 18). En el rànquing podia votar qualsevol persona registrant-se en la pàgina web de DiarioMédico (http://www.diariomedico.com/mk/25_embajadores/index.php). Dels candidats, hi hauria dues finalistes: els més votats pels usuaris de Diario Médico en línia. La selecció final, que ha format la llista dels 25 ambaixadors, l'ha realitzat un jurat d'experts.

embajadora mercè boada

La 4a Nit de L’Alzheimer reuneix 150 persones a Barcelona per lluitar contra la demència

27/09/2019Sensibilització
La quarta edició de La Nit de l’Alzheimer va reunir ahir 150 persones per lluitar contra la demència. El sopar solidari, que ha tingut lloc per primera vegada a Barcelona, ha servit per captar més de 32.000 euros que seran destinats a la recerca.