La Nit de l'Alzheimer 2019: quarta edició

Barcelona acollirà, per primera vegada, l'esdeveniment solidari La Nit de l'Alzheimer que organitza Fundació ACE anualment.

La trobada tindrà lloc el dijous 26 de setembre al Mimosa Garden de l'Hotel Mandarin Oriental, situat al Passeig de Gràcia de la capital catalana i inclourà el sopar tipus còctel, diverses actuacions musicals, la presentació de la campanya Regala memòria i un sorteig solidari .

Com cada any, l'esdeveniment busca combinar solidaritat amb experiència gastronòmica i cultural, en un entorn únic. Donat l'èxit les anteriors edicions de la Nit de l'Alzheimer, Fundació ACE es proposa continuar amb aquesta iniciativa dissenyada per sensibilitzar sobre la importància d'invertir en projectes d'investigació contra aquesta malaltia.

Al juliol de l'any passat, en la seva tercera edició, La Nit de l'Alzheimer va recaptar 18.000 euros, beneficis que es destinen als projectes de recerca sobre la malaltia d'Alzheimer.

Aquest any Fundació ACE vol finançar part del projecte Fundació ACE Healthy Brain Initiative (FACEHBI), de detecció precoç, emmarcat en la Unitat de Prevenció i Detecció precoç que es va crear amb la recaptació de La nit de l'Alzheimer 2017.

Fundació ACE reprèn la iniciativa amb la mateixa premissa que l'any passat. Es tracta d'una nit de música i espectacle que reunirà personalitats de la política i la cultura per sumar forces en la lluita contra l'Alzheimer.

Les entrades per a La Nit de l'Alzheimer poden adquirir-se a través de la pàgina web de Fundació ACE: més informació aquí.

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019Sensibilització
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.