Sensibilització

La primera Nit de l'Alzheimer

05/08/2016

La 1a. Nit De L’Alzheimer, aquest dilluns al Castell de Peralada

Aquest dilluns, 8 d’agost, a partir de les 19.30, al Castell de Peralada, la Fundació ACE-Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center i la Fundació Castell de Peralada celebren la primera edició de La Nit de l’Alzheimer, una nova iniciativa nascuda per esdevenir punt de trobada anual entre la societat i el món de la recerca per al tractament i la prevenció de la malaltia.

El Castell de Peralada acull aquesta primera edició, en la qual es conjugarà la finalitat solidària amb l’experiència gastronòmica i musical, emmarcada en el 30 aniversari del festival de música i la representació de l’òpera Turandot, dirigida per Mario Gas. Després de l’actuació, els participants podran accedir a un meet&greet amb l’elenc de l’òpera.

Durant la vetllada, conduïda pel periodista Josep Puigbó, es presentarà la campanya Regala Memòria de la Fundació ACE pel pròxim Dia Mundial de l’Alzheimer, el 21 de setembre.

Entre les personalitats que ja han confirmat la seva assistència, figuren:

• Antoni Comín, conseller de Salut.
  • Santi Vila, conseller de C
  • Dolors Bassa, consellera de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Carmen Mateu de Suqué, presidenta del Festival Castell de Peralada.
  • Isabel Suqué, directora de la Fundació Castell de Peralada.
  • Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE.
  • Lluís Tàrraga, director general de la Fundació ACE.
  • Cristina Brondo i Ingrid Rubio, actrius.
  • Octavi Pujades, actor.
  • Dolo Beltran, actriu i cantant.

Mirades des del lideratge femení

13/11/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada va participar ahir en la sessió “Mirades des del lideratge femení. Dones que inspiren” que va comptar amb una taula rodona de dones rellevants en l'àmbit de la salut a nivell estatal.