Ace:

Mercè Boada, premi Muncunill a la Innovació 2023

L’Ajuntament de Terrassa ha decidit atorgar el Premi Muncunill a la Innovació Honorífic 2023 a la Dra. Mercè Boada , fundadora i directora mèdica d'Ace,  per la seva trajectòria professional. L'acte de lliurament dels Premis (que inclou 4 categories + el Premi Honorífic) tindrà lloc el proper dia 4 de maig, a les 18.30h, al Teatre Principal de Terrassa.

Em sento molt contenta i honorada d’haver rebut aquest reconeixement,” assegura la Dra. Boada, sobre un premi que, en edicions anteriors, fou atorgat a persones o entitats de reconegut prestigi com Ana Maria Lajusticia, Vicent Guallart, José Antonio Bayona o Laura Tremosa.

Sobre els premis

Els Premis Muncunill a la Innovació, creats l'any 2017, representen un referent per a projectes d'innovació d'arreu del país, alhora que permeten acostar el concepte «innovació» a la ciutadania, tot reconeixent la labor d'aquelles persones, institucions o empreses que aposten per la innovació com a model integral, esdevenint un model de progrés, benestar i servei a la societat.

La Dra. Mercè Boada, premi Fundació Fira Gran 2018

23/05/2018Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat guardonada aquest any amb el premi Fundació Fira Gran 2018 per la seva aportació com a neuròloga.