La cinquena edició de la Nit de l'Alzheimer se celebrarà el dimecres 2 de desembre a les 19.00 i enguany serà un esdeveniment virtual que es centrarà en el projecte ACEhealth.

La Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica de Fundació ACE, assenyala que "la situació de la COVID-19 ha afectat les persones amb Alzheimer. Amb el programa ACEhealth, volem donar la millor qualitat assistencial amb el rigor que ens identifica i volem aconseguir que en cap racó de Catalunya, en cap racó de món, hi hagi una persona que no tingui accés a la diagnosi i a el suport de Fundació ACE ".

La Nit de l'Alzheimer ofereix diverses possibilitats de col·laborar a través de la seva pàgina web per fer accessible l'esdeveniment i que qualsevol persona pugui col·laborar.

Sobre el projecte

El projecte ACEhealth de Fundació ACE consisteix a desenvolupar i implementar una plataforma d'assistència telemàtica. D'aquesta manera, podrem garantir l'atenció a les persones amb demència a tot el món, de la mà d'un equip multidisciplinari amb més de 25 anys d'experiència en el diagnòstic, tractament i investigació de les demències.

Sobre La Nit de l'Alzheimer

La Nit de l'Alzheimer és una iniciativa solidària nascuda el 2015 amb la finalitat de crear un punt de trobada entre el món científic i la societat, donar veu a les activitats de prevenció, tractament i investigació sobre l'Alzheimer i sensibilitzar la societat sobre la necessitat d'invertir en investigació per avançar en la lluita contra la malaltia i en l'atenció a les persones amb demència.

La Nit de l'Alzheimer 2019: quarta edició

12/09/2019Sensibilització
Barcelona acollirà per primera vegada el proper 26 de setembre la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer que organitza Fundació ACE. L'esdeveniment busca combinar solidaritat amb una experiència gastronòmica i cultural per la lluita contra l'Alzheimer.