Nou vídeo de la Campanya Regala Memòria!

Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el proper dissabte 21 de setembre, Fundació ACE llança el nou espot de la Campanya Regala Memòria 2019 que té com a principal objectiu sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia.

Després que l’any passat el vídeo es viralitzés, aconseguint més de 30 milions de visualitzacions a través de les xarxes socials, enguany la campanya ha comptat amb la col·laboració de Fujifilm i posa el focus en el paper fonamental de l’entorn i els cuidadors de les persones afectades d'Alzheimer.

L'Observatori Global de demència de l'OMS (WHO-GDO) informa sobre la relació entre la demència i les economies

04/03/2019Sensibilització
L'Observatori Global de demència de l'OMS informa sobre els costos de tenir una qualitat de vida alta amb la malaltia d'Alzheimer i les seves implicacions en les economies de cada país.